پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۱۳۱۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۸
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: دستگاه قضایی از آب و فاضلاب استان در راستای جمع آوری و ساماندهی انشعاب های غیر مجاز آب و فاضلاب حمایت می کند.

شعار سال: مهرداد کرمی ظهر چهارشنبه در نشست مشترک با مدیرعامل و جمعی از کارکنان شرکت آب و فاضلاب استان افزود: شرکت آب و فاضلاب استان همچنان در جمع‌آوری و ساماندهی انشعاب های غیرمجاز کار خود را ادامه دهد و دستگاه قضایی نیز در این زمینه نیز از آبفای استان حمایت خواهد کرد.

کرمی با اشاره به اهمیت کار دستگاه های خدمات‌رسان، ابراز داشت: جنس کار آب و فاضلاب و چالش‌های پیش روی این دستگاه می‌طلبد که از این دستگاه حمایت شود.

دادستان یاسوج با بیان اینکه کار خدمات‌رسانی به خصوص در حوزه آب و فاضلاب طاقت‌فرساست، عنوان کرد: آب و فاضلاب استان نشان داده است که به رغم همه مشکلات و چالش های پیش رو از عهده وظایف خود برآمده است.

کرمی با بیان اینکه موضوع آب و مسائل مرتبط با کم آبی و خشکسالی باعث شده موضوع آب به موضوعی امنیتی و حساس در استان تبدیل شود، تاکید کرد: به همین دلیل دستگاه قضا وظیفه خود می‌داند که با تمام توان در کنار آب و فاضلاب باشد.

در ادامه مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تنش آبی و مشکلات پیش روی آبفای استان، گفت: دستگاه قضایی همواره در کنار آب و فاضلاب استان بوده است.

سید علی لدنی نژاد با تقدیر از همکاری بی‌شائبه، قانونی و جدی دستگاه قضا در زمینه اجرای سریع احکام متخلفان انشعاب غیرمجاز، عنوان کرد: بخش زیادی از زحمات جمع‌آوری انشعابات غیرمجاز که تعداد آنها طی چهار سال اخیر از ۱۷ هزار فقره گذشت، بر دوش دستگاه قضایی استان بود.

وی با بیان اینکه جمع‌آوری و ساماندهی تخلفات آب و فاضلاب حواشی و تبعات زیادی برای آب و فاضلاب به همراه داشته است، عنوان کرد: آب و فاضلاب عزم خود را برای جمع‌آوری تمامی انشعابات غیرمجاز جزم کرده است.

لدنی‌نژاد با اشاره به اینکه تنش آبی و کمبود آب شرب در شهرهای استان ضرورت مبارزه با پدید شوم انشعابات غیرمجاز را بیشتر کرده است، گفت: در این مسیر نیازمند ادامه همکاری دستگاه قضایی هستیم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار 22 فروردین 97، کدمطلب:4268957، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۲
0
0
امیدواریم که این حمایت ها واقعا به نتیجه خودش برسه
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین