پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۲۵۵۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۱:۵۹
قلندری گفت: اگر آقای زارعی نبود چرا فردی از یک طایفه دیگر و کسی که در این شهر حق شهروندی داشته و افراد توانمندی در اداره آب و فاضلاب شهری حضور دارند، جایگزین من نشد و حتما شخصی از طایفه متعلق به نماینده بویراحمد انتخاب شود.
شعارسال: صبح امروز خبری مبنی بر تغییر در اداره آبفای شهری شهرستان بویراحمد در رسانه ها منتشر شد.

رئیس اداره آب و فاضلاب شهرستان بویراحمد در گفتگو با صبح زاگرس ضمن تایید این خبر گفت: اگر به دلیل برخورد با یک کار خلاف و یا اعمال قانون در منزل کسی را زده ایم عذرخواهی می کنیم چون اعمال قانون کرده ایم و این صندلی هم ارث و میراث بنده نبوده است.

قلندری در خصوص مقصد بعدی خود گفت: بنده کارمند آب و فاضلاب شهری هستم البته اگر نزدیکان و هم طایفه ای های نماینده بویراحمد اجازه دهند.

وی در خصوص نقش نماینده بویراحمد و دنا در این تغییر گفت: اگر آقای زارعی نبود چرا فردی از یک طایفه دیگر و کسی که در این شهر حق شهروندی داشته و افراد توانمندی در اداره آب و فاضلاب شهری حضور دارند، جایگزین من نشد و حتما شخصی از طایفه متعلق به نماینده بویراحمد انتخاب شود.

گفتنی است حسین کرمی جایگزین قاسم قلندری در آب و فاضلاب شهری شهرستان بویراحمد شد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از شبکه خبری تحلیلی صبح زاگرس ، تاریخ انتشار: 21 مرداد 1398 ، کدخبر: 136980 ، www.sobhezagros.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۱
0
0
هنوزم این دعواهای طایفه ای هست من واقعا خیلی از دنیا عقبم یا دنیا ازمن عقب مونده
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین