پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۹۳۵۹
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۱:۳۴
شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد است همین امر باعث می شود که در بحث زیر ساخت ها توجیه ویژه ای به این شهر شود اما در برخی جاها شاهد آن هستیم که برخی زیر ساخت ها به کلی فرسوده شده اند.

شعار سالشهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد به دلیل قرار گرفتن در میان رشته کوه های زاگرس و همچنین دارا بودن شرایط آب و هوایی نسبتا سرد در فصول سرد سال میزان بارندگی های به مقدار زیادی افزایش پیدا می کند که همین امر باعث مسدود شدن جاده ها و خیابان ها در برخی مناطق شهر یاسوج می شود.

---

یکی از خیابان های شهر یاسوج که نداشت زیر ساخت مناسب شهری نمای زشتی را به پایتخت طبیعت بخشیده است بلوار شهید مطهری شهر یاسوج است که به جرات می توان گفت مهمترین و استراتژیک ترین بلوار اصلی شهر یاسوج بوده است.

با این وجود شاهد آن هستیم که در این بلوار به دلیل عدم بازسازی به موقع جداول شهری با فرسایش 80 درصدی جداول از طرف انتقال خون به سمت فلکه جهاد هستیم که این امر باعث به وجود امدن نمایی زشت و زننده برای کسانی می شود که از این بلوار رد می شوند.

---

با وجود اینکه در چند سال گذشته شهرداری یاسوج سعی خود را در بازسازی جداول و پیادروهای مرکز شهر انجام داده است اما مثل اینکه این بلوار به کلی از لیست بازسازی شهرداری خارج شده و یا اینکه در لیست شهرداری برای ترمیم و بازسازی نمی کنجد .

ترمی و بازسازی این جداول می توانند به زیبا تر شدن نمای بصری شهری و هم چنین از گرفتگی های گاه و بی این جداول در بارش های شدید جلو گیری نماید.

برای دیدن ادامه تصاویر به زیر مراجعه نمایید؛

---
---
---
---
---
---
---

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری صبح زاگرس تاریخ انتشار 15 فروردین 98، کد خبر: 3972492، www.sobhezagros.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین