پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۳۸۸۳
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۲
مدیرکل امور عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در برخی از مناطق عشایری کهگیلویه و بویراحمد هنوز مشکل آب آشامیدنی داریم که برای بهسازی و سالم‌سازی چشمه‌های آن‌ها نیازمند اعتبار کافی هستیم.

شعار سال: مجید علی‌پور در جمع خبرنگاران در خصوص وضعیت آب آشامیدنی عشایر استان اظهار کرد: در برخی از مناطق عشایری کهگیلویه و بویراحمد هنوز مشکل آب آشامیدنی داریم که برای بهسازی چشمه‌های آن‌ها اعتبار کافی نداریم.

مدیرکل امور عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که در برخی مناطق عشایری استان آب‌رسانی با تانکر صورت می‌گیرد از بهسازی و سالم‌سازی 70 درصد چشمه‌هایی که در مناطق عشایری خبر داد و گفت: در حال حاضر 24 دستگاه کامیون کار آبرسانی به مناطق عشایری استان را انجام می‌دهند.

وی از اختصاصبیش از دو هزار تانکر تاشو و بیش از 400 دستگاه تانکر دو هزار لیتری به عشایر استان خبر داد وافزود: بیش از دو هزار و 700 منبع ذخیره آب تاکنون در مناطق عشایری استان ساخته شده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ 7 مرداد 98، کد مطلب: 13980507000196: www.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین