پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۴۸۷۹
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۹
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد دلیل گل آلود بودن آب شرب برخی مناطق شهر باشت را رسیدن به کف چاه تامین آب دانست و گفت: تدبیر لازم برای رفع مشکل تنش شدید آبی در این شهر شده است.مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب با اشاره به اینکه اجرای این پروژه نیازمند 80 میلیارد اعتبار است، ادامه داد: مکان یابی حفر چاه انجام و هم اکنون در حال تسطیح محل هستیم و به طور حتم در بین مسیر یک مخزن ذخیره نیز احداث می‌کنیم.

شعار سال: سید علی لدنی‌نژاد اظهار داشت: آب شرب شهر باشت هم اکنون از طریق 2 حلقه چاه تامین می‌شود که یکی از چاه‍‌ها به دلیل خشکسالی‌های اخیر به کف رسیده است و همین سبب شده که آب برخی مناطق گل آلود باشد.

وی با اشاره به اینکه در 4 شهر استان از جمله باشت با تنش شدید آبی روبه‌رو هستیم، عنوان کرد: برطرف کردن مشکلات تنش آب در این شهرها به جد در دستور کار مجموعه آبفای شهری بوده و در این زمینه برای یک لحظه غفلت نکرده‌ایم و تا حدودی در 4 شهر شامل یاسوج، مادوان، دیشموک و باشت به نتایجی برای حل مشکل رسیده‌ایم.

لدنی‌نژاد خواستار همکاری بیش از پیش مردم با مجموعه آبفای شهری شد و افزود: آبرسانی اضطراری به شهر باشت از طریق پل بریم به مسافت 17 کیلومتر در دستور کار بوده که بزودی عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه اجرای این پروژه نیازمند 80 میلیارد اعتبار است، ادامه داد: مکان یابی حفر چاه انجام و هم اکنون در حال تسطیح محل هستیم و به طور حتم در بین مسیر یک مخزن ذخیره نیز احداث می‌کنیم.

لدنی‌نژاد با تاکید بر اینکه بدون هیاهوی رسانه‌ای و به صورت جهادی مشغول خدمات رسانی به مردم هستیم، گفت: در تابستان امسال یک شب راحت سر بر بالین نگذاشتیم زیرا دغدغه تامین آب شرب شهرهای دارای تنش آبی استان را داشتیم که با همکاری مردم و تلاش شبانه روزی همکاران این وضعیت را با کمترین مشکل کنار گذاشتیم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم تاریخ انتشار 3 آبان 97، کدمطلب: 1861288، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین