پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۵۰۳۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۶
در حال حاضر بسیاری از خیابان های شهر دارای پوشش آسفالت بوده، اما به دلیل عواملی نظیر عدم پیش بینی برای ساخت و احداث فاضلاب در سالهای بعدی خیابان تازه آسفالت و بدون مشکل را تخریب کرده اما روند بازسازی آن با کیفیت لازم و استاندارد مناسب همراه نبوده است.

شعارسال: در مراکز پرتردد و شلوغ شهرها وجود جاده های بدون دست انداز و فرسوده و با کیفیت مناسب زیادی دارد. شهر یاسوج به عنوان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد درصد زیادی از مردم را در خود جای داده است و به عنوان یکی از شهر هایی که خودروها در ساعات مختلف شبانه روز در حال تردد بوده، باید به افزایش کیفیت جاده های آن توجه ویژه صورت گیرد.

در حال حاضر بسیاری از خیابان های شهر دارای پوشش آسفالت بوده، اما به دلیل عواملی نظیر عدم پیش بینی برای ساخت و احداث فاضلاب در سالهای بعدی، لوله های آب فرسوده و ترکیدگی آنها، خیابان تازه آسفالت و بدون مشکل را تخریب کرده اما روند بازسازی آن با کیفیت لازم و استاندارد مناسب همراه نبوده است.

در همین رابطه در سراسر مسیر خیابان آخر آسفالت تا چهارراه هلال احمر در شهر یاسوج دارای دست انداز، فرسایش خیابان، کنده کاری هایی که به شکل بی کیفیت ترمیم شد اند، بوده و مشکلاتی نظیر استهلاک خودروها و افزایش بار هزینه های مالی، سوخت، افزایش ترافیک و خطرات احتمالی را در پی دارد.

از طرفی در این مسیر خودروها با شلوغی و حجم زیادی در حال تردد بوده و با توجه به ضرورت هایی از قبیل مسیر بیمارستان و منتهی شدن به مرکز شهر میطلبد مسئولان شهری نسبت به بازسازی و ترمیم در این مسیر اقدامات لازم را پیش بینی نموده و مشکلات به وجود آمده را هر چه سریع تر برطرف نمایند.




شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت تحلیلی – خبری صبح زاگرس ، تاریخ انتشار: 18 شهریور 1397 ، کد خبر: 110566 ، www.sobhezagros.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۰
0
0
ا.ف75
اینکه ما هنوز تو ایران مشکلی به نام اسفالت کردن معابر داریم نشون میده که چقدر عقبیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین