پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۲۲۳۶
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۹
نهضت آسفالت از زمان شهردار سابق شروع و فعالیت های خوبی صورت گرفت، اما هنوز به سر منزل واقعی خود نرسیده است. به شهردار محترم پیشنهاد می دهیم که یکبار با خودروی خود به خیابان های امامت ورود کنند تا از نزدیک شاهد این ماجرای طولانی باشد.

شعار سال: شهردار یاسوج روز دوشنبه در نشستی که با اصحاب رسانه داشت، عنوان کرد: ما نقدی را می پذیریم که سازنده باشد و نقدی سازنده است که امانت داری را حفظ کند. نه فقط یک تیتر بزند و بعد خداحافظی کند!

مشارکت، یکی از اولویت های یک رسانه است که باید با نقد های سازنده آن ها را بیان کرد که کمک به یک جامعه خواهد کرد. 

حال ما این نقد سازنده را به شهردار محترم شهر یاسوج هدیه می کنیم؛ از اردیبهشت سال گذشته (96) تاکنون بعد از حفاری آب و فاضلاب خیابان های امامت شهر یاسوج و آسفالت کردن این حفاری ها، آیا برای آسفالت کردن مناسب این خیابان ها اقدامی کرده اید؟

در صورتی که نهضت آسفالت از زمان شهردار سابق شروع و فعالیت های خوبی صورت گرفت، اما هنوز به سر منزل واقعی خود نرسیده است. به شهردار محترم پیشنهاد میدهیم که یکبار با خودروی خود به خیابان های امامت ورود کنند تا از نزدیک شاهد این ماجرای طولانی باشد.

آسفالت مناسب معابر و خیابان های شهر یکی از مهمترین ویژگی های یک شهر زیبا است که تأثیر زیادی بر ذهن شهروندان یک شهر، مسافران و گردشگران یک شهر دارد. چندی پیش گزارشی مبنی بر نارضایتی ساکنان خیابان های امامت یاسوج منتشر شد که وضعیت آسفالت خیابان آنان را نامناسب و تأسف بار عنوان کرد.

در زیر هم چند نمونه از تصاویر تأسف بار آسفالت این خیابان ها آورده شده است:

اما در این میان خواسته های به حق ساکنان خیابان های امامت از شهرداری یاسوج این است که: به وضعیت نابسامان این خیابان ها رسیدگی کنند تا ساکنان این خیابان ها بتوانند به راحتی رفت و آمد داشته باشند.

این درحالی است که ساکنان این منطقه هر هفته از موضوع بردن ماشین های خود به تعمیرگاه می نالند و عنوان میکنند که هر 15 روزی یکبار باید خودروی خودرو را نزد جلوبند یا تعمیرکار برده و تعمیر کنند که با وضعیت کنونی اقتصادی و معیشت مردم هرگز مقرون به صرفه نیست.

در قبال همین موضوع نیز مردم مناطق عدل نشین شهر یاسوج گلایه های بسیار زیادی از شهردار شهر یاسوج در خصوص عدم رسیدگی به وضعیت خیابان هایشان داشتند، مردم این مناطق به خبرنگار ما گفتند: تنها در دوران دهه 80 به این مناطق توجهی شد اما پس از آن چاله و چوله های خیابان هایمان امان را از ما بریده است.

امیدواریم شهردار محترم شهر یاسوج به وعده خود در خصوص پذیرش نقد سازنده و اقدام آن عمل کند. این رسانه هم به فوریت اقدامات شهردار محترم شهر یاسوج در این خصوص را رسانه ای خواهد کرد.

سایت شعار سال، با تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی صبح زاگرس، تاریخ انتشار 27 تیر 97، کد مطلب: 109253، www.sobhezagros.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین