پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۹۲۷۹
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۵
فرماندار بویراحمد گفت: امسال در آسفالت معابر و کوچه‌های منطقه بلهزار یاسوج تغییرات اساسی رخ داده و ۹۰۰ میلیون تومان قرارداد منعقد شده است.

شار سال: مشکل آسفالت معابر و‌ کوچه‌های شهر یاسوج یکی از دغدغه‌های و‌ نگرانی‌های مردم شهر یاسوج و البته منطقه بلهزار بود و خواستار رسیدگی به این موضوع توسط خبرگزاری فارس شدندمشکل آسفالت معابر این منطقه از شهر یاسوج را با شاهرخ کناری فرماندار بویراحمد در میان گذاشتیم تا رفع آن در دستور کار مسؤولان ارشد شهرستان بویراحمد قرار گیرد.

فرماندار بویراحمد در همین خصوص گفت: آسفالت بخشی از منطقه بهزار سفلی انجام شده و در طرح بازآفرینی شهری آسفالت معابر و کوچه‌های منطقه بلهزار علیا در دستور کار قرار دارداین مسوول عنوان کرد: امسال در آسفالت معابر و‌ کوچه‌ها تغییرات اساسی در منطقه بلهزار رخ داده و ما حدود ۹۰۰ میلیون تومان قرارداد آسفالت با راه و شهرسازی منعقد کرده‌ایم.

وی بیان کرد: تلاش می‌کنیم تا مشکلات موجود حل و فصل شود و‌ موجبات رضایت و خشنودی مردم را فراهم کنیم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار 8 دی 97، کد مطلب: 13971008000337، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین