پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۰۱۴۱
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۷
نهضت آسفالت که در زمان شهردار سابق شهر یاسوج شروع شده بود با وقفه ای بلند مدت در دوره نستهن مقدم دوباره به اوج خود رسید با این وجود این نهضت کم و کاستی های نیز دارد.

شعارسال: نهضت آسفالت که در زمان شهردار سابق شهر یاسوج شروع شده بود با وقفه ای بلند مدت در دوره نستهن مقدم دوباره به اوج خود رسید با این وجود این نهضت کم و کاستی های نیز دارد.

 به نقل از چهار فصل؛ مدتی است که شهرداری یاسوج نهضت آسفالت راه انداخته است و اقدام به بازسازی و مرمت آسفالت خیابان های شهر یاسوج می کند با این وجود علی رغم اینکه این حرکت را می توان مثبت ارزیابی کرد اما کم و کاستی های نیز دارد .

نهضت آسفالت که در زمان شهردار سابق شهر یاسوج شروع شده بود با وقفه ای بلند مدت در دوره نستهن مقدم دوباره به اوج خود رسید با این وجود این نهضت کم و کاستی های نیز دارد که در گزارش زیر به معایب و محاسن این نهضت پرداخته می شود.

شهرداری یاسوج مدتی است که با تحویل گرفتن سه هزار تن قیر، دست بر سر و روی خیابان ها و کوچه های شهر کشید و چاله چوله های شهر زیر آسفالت خفه شدند.

شروع عملیات روکش و لکه گیری آسفالت در سال ۹۸ تاکنون در شهرک امام حسین (ع)، شهرک جهاد، بلوار مطهری (میدان جهاد تا فلکه ساعت)، ورودی شهر یاسوج از سمت شیراز، خیابان جمهوری، بلوار امام خمینی (ره)، خیابان گل رز ، جاده بیمارستان امام سجاد (ع) و همچنین خیابان تختی ، خیابان شهید درستی و برخی از از کوچه های عدل و ... انجام شده است .

البته در این کار مشکلات و معایبی نیز وجود دارد از جمله مدتی قبل برخی از خیابان ها دست به ترمیم انها زده شده بود و اکنون دوباره آسفالت شده که اگر واقعا نیاز بر آسفالت کامل این خیابان ها بوده چرا به یک باره این کار انجام نگرفته است و ابتدا ترمیم صورت گرفته و دوباره روکش آسفالت کامل شده است از جمله این خیابان های می توان به خیابان شهید درستی، خیابان های عدل و بلوار جمهوری اشاره کرد.

از جمله دیگر نقاط ضعف می توان به برخی قسمت های آن اشاره کرد که عدم داشتن کیفیت مطلوب آسفالت باعث شده است روکش جدید با اولین حرکت چرخ خودروها برای بیرون آمدن از یک پارک ساده با خراش مواجه شود.

یکی دیگر از مشکلات را می توان به برخی از خیابان های که ترمیم آسفالت در آنها صورت گرفته اشاره کنیم مثل بلوار شهید هرمز پول در حالی که در بسیاری از قسمت ها ترمیم صورت گرفته است اما هنگام حرکت متوجه لرزش های درون خودرو می شویم که نشان از موج دار بودن اسفالت است.

البته انتقاد دیگری که متوجه شهرداری یاسوج است این که بسیاری از خیابان های فرعی و البته پر رفت و امد که همچنان دارای چاله چوله ها و وضعیت بسیار نامناسبی هستند و به حال خود رها شده است، چه زمانی رنگ سیاه قیر را به خود خواهد دید .

آسفالت خیابان های شهری و ترمیم آنها وظیفه ذاتی هر شهرداری است با این وجود کار شهرداری یاسوج در انجام ترمیم و روکش کردن برخی از خیابان های که واقعا دیگر عمر آسفالت آنها به سر آمده بود قابل تقدیر است.

با این وجود می توان گفت هنوز هم خیل عظیمی از خیابان های در شهر یاسوج بخصوص حاشیه شهر وجود دارد که هنوز خاکی هستند امیداوریم شهرداری گوشه چشمی هم به این خیابان ها کند که بیشتر خیابان های اصلی شهر آسفالت شوند و به قسمت های حاشیه شهر نیز توجه بیشتری شود.

تصاویر تکمیلی در زیر امده است؛

















شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی صبح زاگرس ،تاریخ انتشار: 22 تیر1398،کدخبر:132916 ،www.sobhezagros.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین