پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۴۶۵۱
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۲
یکی از مهمترین مطالبات چند سال گذشته ساکنین شهرک سرآسیاب لنده بحث آسفالت معابر و خیابان های این شهرک بوده است که در فصل تابستان این معضل به اوج خود می رسید که با پیگیری های رسانه ها و همکاری خوب شهرداری اجرایی شده است.

شعار سال:یکی از مهمترین مطالبات چند سال گذشته ساکنین شهرک سرآسیاب لنده بحث آسفالت معابر و خیابان های این شهرک بوده است که در فصل تابستان این معضل به اوج خود می رسید که با پیگیری های رسانه ها و همکاری خوب شهرداری اجرایی شده است.

توسعه خدمات شهری به خصوص در شهرک های الحاقی شهرهای کوچک و بزرگ به عنوان یکی از نیازمندی های اساسی این جوامع کوچک محسوب می شود که به عنوان یکی از مطالبات شهروندان نیز از طریق رسانه ها مطرح می شود.

شهرک های سرآسیاب، بهاران، فجر لنده از جمله شهرک های الحاقی به شهرداری لنده است که در این سال ها علی رغم همه مشکلات و کمبود بودجه شهرداری جدول گذاری و زیر سازی های خوبی صورت گرفت که متاسفانه به دلیل عدم تامین منابع مالی چندین سال است که به حال خود رها شده است.

در مدت سه سال گذشته رسانه خبرلنده و سایر رسانه ها با طرح مشکلات شهروندان دراین سه شهرک همواره پیگیر رفع مشکلات این شهرک به خصوص در حوزه خدمات زیر ساختی و آسفالت این شهرک بوده اند.

امروز نیز در راستای تاثیرگذاری خبرلنده و سایر رسانه های شهرستان لنده با همکاری خوب شهرداری وشورای شهر لنده عملیات اسفالت در شهرک های فجر و سرآسیاب اجرایی شده است که نقطه عطفی دیگر در کارنامه رسانه خبرلنده محسوب می شود.

مختار مشهدی زاده در همین رابطه در خصوص تاخیر در اجرای طرح آسفالت معابر شهری و شهرک های لنده گفت: طرح آسفالت شهرک های فجر و سرآسیاب و بخش هایی از شهر لنده با اعتباری افزون بر یک میلیارد و 500میلیون تومان پس از وقفه ای سه ماهه به دلیل بارندگی ها و بیماری کرونا امروز اجرایی شد.

وی افزود: باتوجه به زیرسازی سال گذشته در شهرک های فجر و سرآسیاب عملیات آسفالت معابر در این دو شهرک و بخش های از شهر لنده اجرایی شده است و در ادامه نیز روکش آسفالت خیابان اصلی شهرک فجر پس از اجرای این طرح ها آغاز می شود.


شهردار لنده تصریح کرد: قرارداد زیرسازی شهرک ها و به ویژه شهرک بهاران نیز با پیمانکار منعقد شده و تا نیمه اول خرداد ماه سال جاری تکمیل می شود.

مشهدی زاده از همکاری و همراهی رسانه ها در جهت توسعه شهرستان لنده و آگاهی رسانی به مردم قدردانی کرد و گفت: از نقدهای منصفانه رسانه با آغوش باز استقبال خواهیم کرد.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس،تاریخ انتشار:18اردیبهشت1399،کد خبر:157603،sobhezagros.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین