پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۱۱۶۸
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۲
حسین کلانتری در دیدار با وزیر راه و شهرسازی بر اتمام پروژه پاتاوه _دهدشت تا پایان سال جاری تاکید کرد و خواستار تخصیص اعتبار ویژه برای تکمیل این پروژه شد.

شعارسال: استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر ضرورت تخصیص اعتبار برای پروژه های راهسازی استان تاکید کرد.

 حسین کلانتری در دیدار با وزیر راه و شهرسازی بر اتمام پروژه پاتاوه _دهدشت تا پایان سال جاری تاکید کرد و خواستار تخصیص اعتبار ویژه برای تکمیل این پروژه شد.

کلانتری همچنین خواستار کمک و تخصیص اعتبار به پروژه‌های محورهای یاسوج-شیراز، یاسوج_ سمیرم و یاسوج_ اقلید شد و بیان کرد: انتظار می‌رود برای روشنایی محورهای ارتباطی استان، خط کشی، روکش آسفالت، نصب دوربین‌های سرعت سنج نیز اعتباری پیش بینی شود.

وی افزود: می‌طلبد نسبت به روشنایی و تهویه تونل‌های محور یاسوج _ بابامیدان اعتبار ویژه ای تخصیص یابد و همچنین خواستار برقراری پرواز روزانه در فرودگاه یاسوج شد.

استاندار با اشاره به مشکلات محور یاسوج-سپیدار به چرام و حادثه فوت ۸ عضو یک خانواده، عنوان کرد: رفع اساسی مشکلات این محور نیاز مند تأمین اعتبار است.

وی بیان کرد: وزیر راه قول مساعد برای رفع مشکلات حوزه راه‌های استان و تقویت تعداد پروازهای فرودگاه یاسوج دادند و در همین نشست به صورت تلفنی با چند تن از معاونان خود و چند شرکت هواپیمایی برای رفع مشکلات استان صحبت کردند

استاندار افزود: وزیر راه همچنین به رئیس سازمان راهداری حمل و نقل جاده‌ای دستور داد که پیشنهادات استان را با جدیت پیگیری و در راستای رفع این مشکلات اقدام کند.

وزیر راه و شهرسازی نیز در این دیدار گفت: برای برقراری پروازهای روزانه در فرودگاه یاسوج و افزایش این پروازها از هیچ کمکی دریغ نمی‌کنیم.

اسلامی افزود: برای اصلاح محور یاسوج_ سپیدار به چرام کمک خواهیم کرد و سایر درخواست‌های استاندار را در بخش‌های مختلف بررسی و برای تکمیل پروژه‌ها اعتبار لازم تخصیص می‌یابد.


شعار سال، بااندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری مهر،تاریخ انتشار: 25 تیر1398،کدخبر:4668593 ،www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین