پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۶۶۱۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۸
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: عملیات اجرایی قطعه دوم راه اصلی گچساران به چرام به طول ۱۰ کیلومتر با اعتباری به مبلغ ۱۵۷ میلیارد تومان اجرا می شود.

شعار سال: علی محمد احمدی درآئین آغاز عملیات اجرایی قطعه دوم راه اصلی گچساران به چرام افزود: با تلاش مسئولان بسترها برای یک جهش خوب در توسعه و پیشرفت در کهگیلویه و بویراحمد آماده شده است.

وی بیان کرد: پروژه های مواصلاتی و زیر ساخت های حمل و نقل دارای اهمیت بسیاری هستند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: مسیری که تعریف شده از استان اصفهان، سمیرم و پاتاوه به سمت دهدشت و در ادامه گچساران به سمت بنادر جنوب یکی از فرصت های استثنایی کهگیلویه و بویراحمد است.

احمدی عنوان کرد: این فرصت می تواند استان کهگیلویه و بویراحمد را که از همه مواهب الهی برخوردار است را درجایگاه واقعی خود قرار دهد.

وی گفت: اگر چه تلاش های زیاد و سرمایه گذاری های بساری در بخش های کشاورزی، آب و خاک و گردشگری و بسترهای دیگر فراهم شده ولی این حلقه مفقوده به چشم می خورد و آن هم نبود کریدور و ارتباط بوده است

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: هر استان برای رشد باید پیوستگی درونی را داشته باشد این استان با همه قابلیت های اقتصادی و ظرفیت انسانی و گردشگری متاسفانه اتصال درونی و پیوند ارگانیک را دارا نبود، این پروژه علاوه بر اینکه این بستر را در کهگیلویه و بویراحمد فراهم می کند و استان را به شریان های مهم حمل و نقل ملی وصل خواهد کرد.

احمدی بیان کرد: عملیات اجرایی قطعه دوم راه اصلی گچساران به چرام به طول ۱۰ کیلومتر با اعتباری به مبلغ ۱۵۷ میلیارد تومان اجرا می شود.

وی افزود: در این پروژه یک دستگاه تونل به طول دوهزار و ۶۰۰ متر و هفت هزار و ۴۰۰ متر جاده اجرا خواهد شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: قطعه اول این طرح به طول هفت کیلومتر است که تا کنون بیش از 90 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

احمدی اضافه کرد: با احداث این تونل مسیر مواصلاتی 15 کیلومتر کاهش پیدا خواهد کرد اعتبار اختصاص داده شده برای احداث یک دستگاه تونل در این پروژه 125میلیارد تومان است.

وی گفت: با افتتاح این مسیر راه مواصلاتی که از نوع درجه دو بود به درجه یک تبدیل می‌شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: پروژه ملی جاده پاتاوه - دهدشت یکی از مهم ترین طرح های راهسازی کهگیلویه وبویراحمد است که قطعه سوم آن به طول 63 کیلومتر دردست اجراست.

احمدی بیان کرد: یک هزار میلیارد ریال اعتبار امسال برای این طرح ملی اختصاص داده شد که از این میزان 900 میلیارد ریال تاکنون تخصیص داده شده است.

آغاز عملیات اجرایی قطعه دوم راه اصلی گچساران به چرام با حضور معاون شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل، مدیر عامل موسسه حرا، مسوولان استانی و شهرستانی نماینده مردم گچساران و باشت در روستای آبریگون برگزار شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ 25 اسفند 96، کد مطلب: 96122513819: www.isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۸
0
0
این کار باعث توسعه عالی و درامد زایی برای شهر به وسیله جاده های ترانزیت میشه
افرین به این مدیران دلسوز
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین