پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۱۴۹۶
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۴
یکی دیگر از مواردی که در خصوص مدیران پروازی شهرستان باشت به چشم می خورد ، این است که این مدیران سالهاست که در سمت مدیریت یا ریاست ادارات شهرستان باشت مشغول به کار هستند و ربطی به یک یا دو دوره سیاسی هم ندارند و بیشتر آنها به مرز بازنشستگی رسیده اند که این می تواند بار منفی را در روند مدیرتی این شهرستان ایجاد کند.

شعار سال:این روز ها بحث مدیران پروازی در کهگیلویه وبویراحمد به یک معضل تبدیل شده بطوریکه مدیران مدام در حال پرواز به محل سکونت خود هستند که این مساله می تواند برای آن شهرستان زیان آور باشد. اما با یک حساب سرانگشتی بینید که اگر آن مدیر دو روزی که در پرواز است را در حوزه مدیریتی خود به سر ببرد چه پیشرفتی میتواند حاصل شود و سپس آنرا در تعداد این مدیران ضرب کنید.

«مدیر پروازی» اصطلاحی است که در سال‌های اخیر در فرهنگ سیاسی کشورمان شکل گرفته و به مدیرانی اطلاق می‌شود که خانواده‌هایشان در محل خدمت‌گزاری آنها اسکان ندارند، به عبارتی پست و مقام‌ این مدیران جای دیگریست و خانه و خانواده‌شان جای دیگر است.

در شهرستان باشت از توابع استان کهگیلویه وبویراحمد مدیران پروازی و غیر بومی این شهرستان بیشتر از دیگر شهرستان های استان به چشم می خورد،که این می تواند به ضرر این شهرستان باشد .

مدیری از شهرستان گچساران یا دیگر شهرستان های اطراف  حضور دارند چطور در شرایط بحران یا مورد فوری که در غیر از وقت اداری در شهرستان رخ می دهد می توانند در شهرستان حضور داشته باشند.

یکی دیگر از مواردی که در خصوص مدیران پروازی شهرستان باشت به چشم می خورد ، این است که این مدیران سالهاست که در سمت مدیریت یا ریاست ادارات شهرستان باشت  مشغول به کار هستند و ربطی به یک یا دو دوره سیاسی هم ندارند و بیشتر آنها به مرز بازنشستگی رسیده اند که  این می تواند بار منفی را در روند مدیرتی این شهرستان ایجاد کند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس، تاریخ انتشار: 23 خرداد ۱۳۹۹، کد خبر:159129،sobhezagros.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین