پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۲۱۶۶
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۷
سید خدادوست موسوی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان به همراه فرمانداری و جمعی از مدیران شهرستان لنده از آخرین وضعیت پروژه های راهداری شهرستان لنده بازدید کردند.

شعار سال:مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان به همراه فرمانداری و جمعی از مدیران شهرستان لنده از آخرین وضعیت پروژه های راهداری شهرستان لنده بازدید کردند.

پیش از ظهر امروز مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان به همراه فرماندار و مسئولان شهرستان لنده از پروژه های راهداری این شهرستان بازدید و آخرین وضعیت این پروژه مرود بررسی قرار گرفت.

در این بازدید سید خدادوست موسوی با اشاره به نقش راه در توسعه زیرساخت ها و خروج شهرستان لنده از بن بست گفت: راه همواره به عنوان یکی از شاخص های مهم توسعه ای در جامعه است که توجه به زیرساخت های جاده ای باعث تسریع در پیشرفت و توسعه شهرستان ها خواهدکرد.

وی افزود: امروز و با حضور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان از پروژه های حوزه راهداری بازدیدی به عمل آمد که در ابتدای از پل در دست احداث وحدت موگرمون وجاده های روستائی گرداب ها،سرتنگ آزادی و سایر روستاها و در ادامه از پل تراب بازدیدی به عمل آمد.

فرماندار شهرستان لنده تصریح کرد:با توجه به دستورالعمل جدید راه های روستائی و فرعی از راه و شهرسازی منفک و تحت مدیریت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای قرار می گیرند،با دعوت فرماندار شهرستان به همراه مدیر کل راهداری بخشی از پروژهای مهم روستائی بازدیدی صورت گرفت که بخشی از این پروژه ها با مشارکت بنیاد علوی و در آستانه کمیته برنامه ریزی شهرستان اقدام لازم جهت تامین اعتبار و اجرا پروژه های اولویت دار مد نظر قرار گیرد.

سیدخدادوست موسوی خاطرنشان کرد: با عنایت به جدیت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای و همچنین پیگیری های مستمر فرمانداری امیدواریم در تعمیر و مرمت راه های روستائی امسال شاهد اتفاقات خوبی در این زمینه باشیم.

در ادامه این بازدید ها مسئولان از پروژه پل تراب در منطقه تراب نیز بازدید کردند که تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس،تاریخ انتشار:3اردیبهشت1399،کد خبر:156986،www.sobhezagros.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین