پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۱۷۹۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۶
معاون عمرانی استاندار گیلان با تاکید بر لزوم بررسی وضعیت ایمنی نقاط حادثه خیز گیلان در جهت کاهش ترافیک و تلفات جاده ای گفت: وجود خودروهای امدادی و کمک رسان موجب ایجاد امنیت روانی در مسافران نوروزی می شود.

شعار سال: حجت شعبان‌پور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان با اشاره به آمادگی گیلان برای میزبانی از گردشگران نوروزی؛ دستور العمل اجرایی ساماندهی و ارتقاء خدمات سفر نوروز 97 را راهنمایی جامع برای اعضای این ستاد خواند و اظهار داشت: در این دستورالعمل 10 کمیته تعریف شده که هرکدام از آنها با عضویت چند دستگاه اجرایی وظایف معینی را برعهده دارد.

وی با تاکید بر لزوم مطالعه دقیق دستورالعمل و برنامه ریزی های کافی طی مدت باقیمانده تا نوروز برای اجرای هرچه بهتر این تدابیر؛ اذعان داشت: توسعه گردشگری و رونق اقتصادی حاصل از ورود گردشگران نوروزی ماحصل تلاش های فعالان عرصه سفر است.

این مسئول بررسی وضعیت ایمنی نقاط حادثه خیز گیلان در جهت کاهش ترافیک و تلفات جاده ای را مورد بحث قرار داد و اذعان کرد:شبکه حمل و نقل جاده ای به دقت مورد بررسی و رفع نقص قرار گیرد.

وی بر پاکسازی و زیباسازی هرچه بیشتر معابر شهری تاکید کرد و با اشاره به نقش خودروهای امدادی در کنترل ترافیک بیان داشت:وجود خودروهای امدادی و کمک رسان موجبات امنیت روانی مسافران نوروزی را فراهم می آورد.

شعبان پور همچنین نصب منظم علایم و تابلوهای راهنما در مسیرهای مواصلاتی استان را ضروری خواندو گفت: از مهم ترین موضوعات در راستای تسهیل ارائه خدمات به گردشگران نوروزی سهولت بخشی به جریان سفر است و در این بین می توان به ارتقا خدمات بهداشتی و ایجاد بستر مناسب برای اقامه نماز در جاده های منتهی به مرکز و شهرهای مختلف استان اشاره نمود.

معاون امور عمرانی استاندار و قائم مقام اجرای ستاد خدمات سفر استان ضمن قدردانی از تلاش های اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر طی فواصل سالجاری و موفقیت آنها در جذب شمار زیادی از گردشگران افزود : معرفی اماکن و جاذبه های گردشگری نقاط مختلف استان،اطلاع رسانی وضعیت ترافیک جاده ای،حضور به موقع نیروهای امدادی،پلیس و هلال احمر ،فعال بودن دستگاه های خودپرداز و همچنین دایر بودن24ساعته سرشماره های پاسخگوی ادارات باید بطور مطلوب اجرایی شود.

حذف سرعت کاه‌های حادثه آفرین، اجرای نظارت های مستمر،کنترل قیمت ها،فعال نمودن اکیپ های بازرسی و همچنین استفاده از توان و پتانسیل تشکل های مردم نهاد و انجمن های صنفی از تاکیدات شعبان پور بود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری کار ایران ، تاریخ انتشار 30اسفند 96، کدمطلب:595604، www.ilnanews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۴
0
0
ما تو تلفات جاده ای طی ده سال چندین هزار نفر تلفات دادیم
ب راحتیوزارت راه میتونه با تخصیص نیرو و سرمایه مشکلات جاده ای رو ت. یه بازه چند ساله حل کنه.اما مدیری ک. دغدغش قشر مخروم نیس مشکل ماست
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین