پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۶۷۸۰
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۰
با حضور معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی یک مجتمع اقامتی پذیرایی در رشت افتتاح شد.

شعار سال: صبح شنبه با حضور علی‌اصغر مونسان رئیس سازمان میراث فرهنگی، استاندار گیلان، نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی و برخی مسئولان دستگاه‌های اجرایی یک مجتمع اقامتی پذیرایی در رشت به بهره‌برداری رسید.

علی‌اصغر مونسان معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی گفت: با اجرای این پروژه که در زمینی به مساحت ۱۱۰۰۰ مترمربع و زیربنای ۶۵۰۰ مترمربع در چهار طبقه بنا شده است، زمینه اشتغال مستقیم برای ۸۰ نفر فراهم شد.

وی افزود: ۱۸ واحد اقامتی با ظرفیت ۱۸۰ تخت، سفره‌خانه سنتی، پارک بازی کودک و زمین ورزشی از امکانات جانبی این مجتمع گردشگری است.

مونسان با بیان اینکه برای اجرای این پروژه ۱۴۰ میلیارد ریال از سوی سرمایه‌گذار هزینه شده است، ادامه داد: اجرای این پروژه‌ها رونق جامعه محلی را در این شهرستان رقم می‌زند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری می شین ، تاریخ انتشار 26 اسفند 96، کدمطلب: 4622 ، www.mishin.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین