پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۶۷۷۸
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۷
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بر لزوم آموزش روستاییان مناطق گردشگری برای حفظ محیط زیست و تعالی این صنعت تاکید کرد.

شعار سال: علی اصغر مونسان ظهر شنبه در بازدید از تالاب بین‌المللی سوستان با ابراز خرسندی از بهره‌مندی گیلان از مواهب طبیعی و جاذبه های بی نظیر گردشگری اظهار داشت: آنچه که امروز موجب رونق اقتصادی در روستاها و مناطق کمتر توسعه یافته می شود ،بهره برداری اصولی از پتانسیل‌های موجود در این مناطق است. وی با بیان اینکه امروز گردشگری به مقصد اول خود یعنی طبیعت بازگشته،بر لزوم فرهنگ سازی عمومی تاکید کرد و گفت:تمامی فعالیت‌های مرتبط با گردشگری نیازمند پیوست فرهنگی است.

مونسان با بیان اینکه گیلان پتانسیل خوبی برای تبدیل شدن به قطب بزرگ گردشگری کشور را دارد، تصریح کرد:ارائه راهکارهای اصولی و تدوین اهداف بلند مدت اقتصادی با تکیه بر بسترهای طبیعی یک اصل مهم قلمداد می شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری می شین ، تاریخ انتشار 26 اسفند 96، کدمطلب: 4630 ، www.mishin.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین