پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۱۰۱۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۷
استاندارگیلان با اشاره به اینکه حوزه گردشگری اولویت استان برای توسعه و رونق اقتصادی است ، تأکید کرد: طرح های گردشگری در گیلان باید با نگاه زیست محیطی و احیای معماری سنتی استان اجرا شود.

شعارسال: استاندارگیلان با اشاره به اینکه حوزه گردشگری اولویت استان برای توسعه و رونق اقتصادی است ، تأکید کرد: طرح های گردشگری در گیلان باید با نگاه زیست محیطی و احیای معماری سنتی استان اجرا شود.

مصطفی سالاری پیش از ظهر شنبه در جلسه کارگروه تخصصی منظومه‌های گردشگری که در استانداری گیلان برگزار شد، اظهار کرد: اگر بتوانیم اقدامات درست در حوزه گردشگری انجام دهیم این اقدامات اثرات مستقیم بر روی سایر بخش ها می گذارد.

وی با بیان اینکه استان گیلان در حوزه گردشگری و کشاورزی دارای ظرفیت بسیار بالایی است که اولویت توسعه و رونق اقتصادی استان است، گفت: باید این ظرفیت ها شناسایی و ساماندهی شود.

استاندار گیلان جذب و حضور گردشگر در استان را سبب رونق اقتصادی و افزایش درامد در سطح استان برشمرد و گفت: باید مسئولان برنامه ریزی لازم برای بهره گیری از ظرفیت در راستای ایجاد اشتغال و افزایش درآمد را انجام دهند.

وی در ادامه با بیان اینکه افتتاح راه آهن در ماه های آینده و وجود منطقه ویژه اقتصادی در استان از دیگر ظرفیت ها برای رونق بخش گردشگری است که سبب هم افزایی بیشتر می شود، خاطرنشان کرد:مسئولان باید تلاش کنند تا با برنامه ریزی درست و به موقع یک طرح ماندگار در حوزه گردشگری ایجاد کنند.

سالاری همچنین با اشاره به اینکه در راستای بهره گیری از طبیعت بکر و زیبای استان و جذب گردشگر اقدامات لازم برای احداث پنج هزار واحد بوم گردی در سطح روستاها هدف شناسایی و آغاز شده است، یادآورشد: استان گیلان دارای آب بندان های بسیار زیادی است که می توانیم از ظرفیت آنها در راستای اجرای طرح های بوم گردی و اشتغالزایی بهره گیری شود.

وی با تأکید برایجاد فضای با نشاط وشاد برای مردم در راستای استفاده بهینه از اوقات فراغت، گفت: باید حلقه های موجود در گردشگری به یکدیگر پیوند داده شود.

استاندار گیلان با بیان اینکه توسعه و رونق بخش گردشگری تنها با اعتبارات دولتی ممکن نیست بلکه حضور بخش خصوص لازم و ضروری است، افزود: در همین راستا باید ظرفیت ها استان شناسایی شود.

به گفته این مسئول طرح های گردشگری استان گیلان باید با نگاه زیست محیطی و حفظ منابع طبیعی و احیای معماری سنتی اجرا شود.

وی با بیان اینکه در راستای اجرای طرح های گردشگری در سطح روستاها نیازمند همکاری و تعامل دهیاران و شوراها برای شناسایی ظرفیت های روستا هستیم، تصریح کرد:شناسایی ظرفیت‌ها و آموزش دهیاران و شوراها می‌تواند باعث پویایی دهیاران و رشد روستا شود .

سالاری با اشاره به برگزاری همایش فرصت های سرمایه گذاری گیلان در سال آینده، گفت: این همایش با هدف معرفی ظرفیت ها و جاذبه های استان برای سرمایه گذاران در اردیبهشت ماه سال آینده در گیلان برگزار می شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 28 بهمن 1396، کدخبر: 4229704، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۳۰
0
0
احسنت
هر جا توریسم ایجاد کردن محیط زیست خراب کردن
خوب یه کارو اصولی کنید
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین