پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۴۴۵۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۲
مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان با بیان اینکه فرهنگیان و دانش‌آموزان باید در عرصه حفظ منابع طبیعی و توسعه درختکاری پیش‌قدم باشند گفت: ۵۰ هزار اصله نهال در مدارس استان گیلان کاشته می‌شود.

شعارسال: مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان با بیان اینکه فرهنگیان و دانش‌آموزان باید در عرصه حفظ منابع طبیعی و توسعه درختکاری پیش‌قدم باشند گفت: ۵۰ هزار اصله نهال در مدارس استان گیلان کاشته می‌شود.

مهدی حاجتی صبح امروز در مراسم گرامیداشت روز درختکاری در یکی از مدارس ابتدایی رشت با اشاره به اینکه توسعه پایدار هر کشوری بر پایه آموزش پایدار شکل می‌گیرد اظهار داشت: نهادینه شدن فرهنگ با آموزش دانش‌آموزان به صورت مطلوب‌تری حاصل می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان با بیان اینکه حفظ محیط زیست و فضای سبز با مشارکت دانش‌آموزان محقق می‌شود و این فرهنگ باید از سنین کودکی در دانش‌آموزان و جوانان نهادینه شود گفت: سلامت فضای محیطی کشور تنها با حفظ محیط‌زیست و فضای سبز حاصل می‌شود.

حاجتی با تاکید بر اینکه فلسفه درختکاری به منظور حفظ محیط‌زیست و توسعه فضای سبز است و این امر با همکاری و مشارکت نسل جوان تاثیرات اثرگذاری دارد تصریح کرد: استان گیلان از ظرفیت‌ها و قابلیت‌های طبیعی گسترده‌ای برخوردار بوده که نیازمند حفظ و حراست است.

وی با اشاره به اینکه نعمات طبیعی استان گیلان یک فرصت بزرگ در راستای توسعه فرهنگی، اقتصادی و سیاسی محسوب می‌شود و نسل جوان باید قدردان این نعمات باشند گفت: نه تنها در هفته گرامیداشت منابع طبیعی بلکه باید در تمامی طول سال حفظ منابع طبیعی و درختکاری را دنبال کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان هفته منابع طبیعی را فرصتی مهم برای توجه بیشتر به محیط زیست عنوان کرد و اظهار داشت: فرهنگیان و دانش‌آموزان باید در عرصه حفظ منابع طبیعی و توسعه درختکاری پیش‌قدم باشند.

حاجتی با اشاره به اینکه نهادینه کردن فرهنگ در ذهن کودکان و نوجوانان نیازمند اجرای قانون است و با رعایت قوانین، احترام به قانون در ذهن نسل کودک و نوجوان شکل می‌گیرد خاطرنشان کرد: پایبند بودن به قوانین باید از سنین کودکی در افراد نهادینه شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان خاطرنشان کرد: به مناسبت هفته منابع طبیعی و روز درختکاری 50 هزار اصله نهال در مدارس سراسر استان گیلان کاشته می‌شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 15 اسفند 1396، کدخبر: 1673613، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۵
0
0
چقد خوبه که دوستی با طبیعتو از مدارس به بچه ها اموزش بدن با این کارا
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین