پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۷۹۳۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۹
سرپرست فرمانداری رودسر از پذیرش بیشترین مسافرین نوروزی رودسر در شهر چابکسر خبر داد.

شعار سال: علی وارسته بهدانی گفت: تاکنون ۳۷۹ هزار مسافر نوروزی در اقامتگاهها و مراکز اسکان شهرستان پذیرش شدند.

وی افزود: تاکنون ۳۷۹ هزار مسافر نوروزی در قالب۱۰۷ هزار و ۸۰۰خانوار در اقامتگاه‌ها و مراکز اسکان شهرستان پذیرش شدند.

وارسته ادامه داد: از ۲۸ اسفند تا شب گذشته تعداد ۲ هزار از میهمانان فرهنگی در پایگاه‌های اسکان آموزش و پرورش شهرستان مورد پذیرش قرار گرفته‌اند.

وی با بیان اینکه ۴ مرکز پذیرش در قالب مراکز اسکان دائمی در شهرستان پذیرش مسافران فرهنگی را به عهده دارند عنوان کرد: به تعداد 48 مدرسه با 240 اتاق در مراکز اسکان موقت مسافران نوروزی را می‌پذیرند.

سرپرست فرمانداری رودسر تصریح کرد:با برنامه ریزی ستاد تسهیلات و خدمات سفر مسافران نوروزی دغدغه ای برای اقامت و اسکان نخواهند داشت.

وی افزود: تعداد ۷۰ هتل ؛ هتل آپارتمان و مسافرکاشانه نیز آماده سرویس‌دهی به مسافران نوروزی هستند که امیدوارم با وجود امکانات رفاهی، تفریحی و گردشگری شاهد رشد حضور گردشگران در شهرستان رودسر باشیم.

سرپرست فرمانداری شهرستان رودسر بابیان این مطلب که بیشترین پذیرش مسافر در شهر چابکسر صورت گرفته است افزود: بخشداران باید نسبت به حضور و ماندگاری مسافران نوروزی با وجود طرح‌های گردشگری و بوم گردی نهایت تلاش خود را به کار گیرند تا رضایتمندی مسافران تامین شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری کار ایران ، تاریخ انتشار فروردین 97، کدمطلب:606652، www.ilnanews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۹
0
0
باید اسکان های ارزان قیمت و تفریحات ارزان در این شهر ها افزایش پیدا کنه تا مسافران راحت تر اقدام به تفریح کنند
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین