پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۶۵۹۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۸
سرپرست فرمانداری رودسر با اشاره به اینکه تسهیل در امور مربوط به مردم از ملاک های ارزیابی عملکرد مدیران در این شهرستان است از مدیران خواست شنونده مشکلات و مطالبات مردم باشند

شعارسال:سرپرست فرمانداری رودسر با اشاره به اینکه تسهیل در امور مربوط به مردم از ملاک های ارزیابی عملکرد مدیران در این شهرستان است از مدیران خواست شنونده مشکلات و مطالبات مردم باشند.

علی وارسته بعدازظهر شنبه در نشست هم اندیشی با شوراهای اسلامی رودسر که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهارکرد: ساماندهی بافت های فرسوده و توسعه حمل و نقل عمومی یکی از اولویت های دولت است.

وی در ادامه افزود: باید توجه ویژه ای به حوزه حمل و نقل عمومی و ساماندهی این حوزه شود.

سرپرست فرمانداری رودسر خدمات رسانی مناسب و تسهیل امور از ملاک های ارزیابی مدیران دستگاه های اجرایی در این شهرستان است، گفت: مدیران باید تلاش کنند تا با ارائه خدمات و توجه به مشکلات مردم سبب کاهش مراجعات مردمی به دستگاه ها شوند.

وی تأکید کرد: مدیر موفق باید برای مردم و شنیدن مشکلات آنها وقت بگذارد و در صورت کم کاری در انجام وظایف سازمانی باید از مسئولیت کنارگیری کند.

وارسته در ادامه همچنین با اشاره به کمبود در اعتبارات و منابع مالی، تصریح کرد: مدیران باید با توجه به کمبود اعتبارات در اجرای برنامه ها و پروژه ها اولویت بندی کنند.

وی به احداث دانشگاه فنی و مهندسی شرق گیلان در این شهرستان نیز اشاره کرد و یادآورشد: احداث این دانشگاه امتیاز خوبی برای این شهرستان و همچنین استان گیلان است که در صورت حل مشکل زمین از سوی سرمایه گذار، اماده شروع عملیات اجرایی آن است.

سرپرست فرمانداری رودسر با اشاره به معضل زباله در این شهرستان، افزود: زباله امروز به یکی از دغدغه های تمامی شهرها و استان تبدیل شده و تنها مختص شهرستان نیست.

وی با بیان اینکه یکی از راهکارهای کاهش تولید زباله آموزش به خانواده ها است، گفت: در سطح روستاها نیز دهیاران و اعضای شوراهای روستا باید اهتمام ویژه ای در زمینه آموزش داشته باشند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار13مرداد97، کدخبر: 4365683 ،www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United Arab Emirates
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۶
0
0
ا.ف75
ای بابا! دلتون خوشه ها! واقعا گوش شنوا اون هم مقام و مسئول کجا بود؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین