پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۵۰۵۹
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۸
سرپرست فرمانداری رودسر از برآورد اولیه خسارت ۱۰ میلیارد تومانی سیل روز گذشته منطقه اشکورات رودسر خبرداد و گفت: امدادرسانی ادامه دارد.
شعار سال: سرپرست فرمانداری رودسر از برآورد اولیه خسارت ۱۰ میلیارد تومانی سیل روز گذشته منطقه اشکورات رودسر خبرداد و گفت: امدادرسانی ادامه دارد.

علی وارسته با اشاره به بارش باران از عصر روز گذشته در این شهرستان و جاری شدن سیل در منطقه اشکورات رودسر، اظهار کرد: براثر رانش زمین و جاری شدن سیل راه ارتباطی ۷۰ روستا منطقه اشکورات رودسر قطع است.

وی با اشاره به جان باختن چهار نفر از اهالی محل براثر این حادثه، افزود: براساس گزارشات رسیده چهار نفر مفقود، چهار منزل مسکونی تخریب، آب شرب چهار روستا و برق پنج خانوار در منطقه اشکورات قطع است.

سرپرست فرمانداری رودسر به حضور نیروهای امدادی و خدماتی برای امدارسانی به سیل زدگان نیز اشاره و خاطرنشان کرد: تلاش می شود تا برق خانوارهای قطع شده به صورت موقت وصل شود.

وی در ادامه از مردم منطقه خواست تا آرامش خود را حقظ کنند، تصریح کرد: مدیریت بحران شهرستان رودسر تلاش می کند با کمک نیروهای امدادی به سیل زدگان خدمات رسانی و همچنین مفقودین حادثه را نیز پیدا کند.

وارسته همچنین با اشاره به میزان خسارت وارده به مناطق سیل زده، افزود: براساس برآورد اولیه ۱۰میلیارد تومان خسارت وارد شده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 26خرداد 1397، کدخبر: 4322058 ، www.mehrnews.com
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین