پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۹۹۶۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۹
معاون امور عمرانی استانداری اردبیل از بررسی مشکلات پذیرش و ارائه خدمات به مسافران در شهرهای گردشگری این استان قبل از آغاز سفرهای نوروزی خبر داد.

شعارسال: معاون امور عمرانی استانداری اردبیل از بررسی مشکلات پذیرش و ارائه خدمات به مسافران در شهرهای گردشگری این استان قبل از آغاز سفرهای نوروزی خبر داد.

بهروز ندایی ظهر دوشنبه در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر اردبیل تصریح کرد: از جمله مشکلات آب های گرم معدنی در شهرهای مشگین شهر و سرعین بررسی خواهد شد.

وی در خصوص پلمپ برخی آب های گرم معدنی درست در آستانه حضور مسافران ادامه داد: آب منطقه ای نباید بعد از ۱۵ اسفند ماه نسبت به پلمپ مجتمع های آبدرمانی اقدام کند و ضروری است در صورتی که مشکلی در آب های گرم معدنی مشاهده می شود تا پایان بهمن ماه به استانداری و فرمانداری مربوطه ابلاغ شود.

معاون امور عمرانی استانداری اردبیل تاکید کرد: از سویی ساماندهی مراکز اقامتی در آستانه نوروز اهمیت ویژه دارد و در جلسه مجزا مشکل جارچیان سرعین و وضعیت و ضرورت خدمت رسانی خانه مسافر ها بررسی خواهد شد.

ندایی با تاکید به اینکه مدارس نیز باید با رعایت استانداردها خدمات ارائه دهند، اضافه کرد: انتظار می رود آموزش و پرورش در شهرهای گردشگر پذیر اردبیل و سرعین به غیر از فرهنگیان به سایر افراد در مدارس اسکان ندهد.

وی به ضرورت افزایش برنامه های شاد و نشاط آور صدا و سیما در ایام نوروز نیز تاکید کرد و بیان داشت: به ویژه معرفی آداب و رسوم و آثار تاریخی و طبیعی شهرستان ها ضرورت ویژه دارد.

معاون امور عمرانی استانداری اردبیل همچنین به بررسی مشکلات گمرک بیله سوار نیز اشاره کرد و افزود: به دلیل اینکه در تعطیلات نوروز خروجی مسافر به مراتب بیشتر از ورودی آن است ضروری است اطلاع رسانی و خدمت رسانی مناسب به مسافران در دستور کار قرار گیرد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 23 بهمن 1396، کدخبر: 4225869، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United States
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
0
0
این مشکل باید تو همه شهرهای اردبیل بررسی بشه اما خب حق و درست اینه که باید اول تو شهر هایی بررسی بشه که گردشگری بیشتری دارن
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین