پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۱۰۳۴
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۰
مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت:‌ ۵۳۷ هزار و ۳۴۳ نفرروز مسافر فرهنگی در تابستان امسال در مدارس استان اردبیل اسکان یافتند.

شعار سال: احمد ناصری صبح یکشنبه در بازدید از مدارس مجری طرح اسکان مسافران فرهنگی در اردبیل اظهار داشت: استان اردبیل با تمام زیبایی و چشمه‌های بهشتی که دارد از 537 هزار و 343 نفرروز مسافر فرهنگی در تابستان امسال که در مدارس مجری اسکان مسافران پذیرش شده بودند، میزبانی کرده است.

وی گفت: 19 پایگاه، یک هزار و شش کلاس و دو مرکز آموزشی و فرهنگی اردبیل و سرعین برای اسکان مسافران فرهنگی در سطح استان اردبیل در نظر گرفته شوده بود که در این مراکز از خانواده‌های فرهنگیان استقبال و پذیرش شده و خدمات لازم و اولیه به این تعداد مسافران ارائه شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل بیان کرد: از ابتدای تابستان امسال تاکنون افتخار پذیرش 214 هزار و 937 نفر فرهنگی و غیرفرهنگی در قالب 60 هزار و 12 خانوار از سراسر کشور را داشته‌ایم و تلاش و جدیت بر این بوده تا بتوانیم خدمات مناسب و شایسته‌ای را به مسافران و گردشگران ورودی به استان ارائه داده و رضایت آنها را جلب کنیم.

ناصری افزود: تلاش شبانه‌روزی مدیران و روسای آموزش و پرورش و خادمان فرهنگیان از خدمات‌رسانی به مسافران ایجاد خاطره‌ای خوش از سفر و استان اردبیل بوده و امیدواریم این افراد که در مراکز در نظر گرفته شده اسکان یافته بودند، استان اردبیل را در سفرهای بعدی خود هم برای گردش انتخاب کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل تصریح کرد: امکانات و تجهیزات اولیه در مدارس مجری طرح اسکان در سطح استان اردبیل مهیا شده و تلاش کردیم تا خدمات مناسب و مطلوبی را به فرهنگیان میهمان در استان ارائه کنیم تا این مسافران اردبیل را به عنوان مقصد سفرهای بعدی خود نیز انتخاب کنند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 26 شهریور 96، کد مطلب: 1522596 ، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین