پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۸۴۱۸
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۶
سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی گفت: گنجایش اقامتی در این استان برای مسافران و زائران در تابستان امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال 3.6 درصد رشد یافته است.

شعار سال: معصومه توانگر اظهار داشت: مجموع ظرفیت آماده‌سازی شده برای اسکان مسافران در تابستان امسال در استان 195 هزار و 747 نفرشب است.

وی افزود: 86 هزار و 35 نفرشب از این تعداد متعلق به واحدهای رسمی است، این میزان شامل هتل‌ها با 36 هزار و 622 تخت، هتل آپارتمان‌ها 25 هزار و 833 و مهمان‌پذیرها با 23 هزار و 580 نفرشب ظرفیت است.

توانگر تصریح کرد: از مجموع ظرفیت آماده‌سازی شده، 109 هزار و 712 نفر نیز در واحدهای اقامتی موقت شامل خانه مسافر، کمپ، مدرسه، حسینیه، بقاع متبرکه و غیره میزبان مسافران در ایام سفرهای تابستانی است.

سرپرست معاونت گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی، شمار واحدهای رسمی فعال در تابستان را 931 واحداعلام کرد و افزود: ارائه مجوز موقت فعالیت به خانه مسافرها از دیگر برنامه‌های موجود است که تاکنون 124 واحد مجوز فعالیت خود را تمدید کرده‌اند.

وی گفت: مجموعا حدود 500 خانه شخصی در مشهد شرایط دریافت مجوز موقت فعالیت را در زمان اوج مسافرت‌ها دارند که پیش‌بینی می‌شود تابستان امسال مجموع مجوز صادر شده در این بخش به حدود 450 خانه شخصی برسد.

سایت شعار سال، با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 7 تیر 1396، کد مطلب: 13960407000613:www. farsnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین