پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۸۳۵۳
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۳
رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان نیشابور گفت: دو سوله غیر مجاز با پیگیری یگان حفاظت میراث فرهنگی نیشابور و دستور دادستانی شهرستان تخریب شد.

شعار سالهادی شریفان اظهار داشت: دو مورد ساخت و ساز غیرمُجاز که به صورت سوله با ارتفاع بیش از 10 متر و با وجودصدور اخطاریه‌های متعدد توسط یگان حفاظت میراث فرهنگی، احداث شده بود با دستور دادستانی شهرستان و با حضور حداکثری نیروهای حافظان انفال شهرستان تخریب و رفع اثر شد.

وی ضمن تشکر از دادستان محترم شهرستان که نگاه ویژه‌ای به حوزه میراث فرهنگی دارد افزود: حافظان انفال شامل ادارات محیط زیست، جهاد کشاورزی، منابع طبیعی، شهرداری، امور آب منطقه‌ای، راهداری و حمل و نقل، راه و شهرسازی و میراث فرهنگی است که از حدود 4 سال پیش زیر نظر دادستاندر راستای صیانت و حفاظت از انفال نیشابور فعالیت می‌کند.

شریفان با بیان اینکه از ابتدای سال تعداد 5 مورد از ساخت و سازهای غیرمُجاز تخریب شدهگفت: ضمن برخورد شدید با ساخت و سازهای غیرمُجاز در منطقه شهر کهن چند پرونده دیگر نیز جهت صدور حکم قضایی در دست اجرا است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار 1آبان 96، کدمطلب:1553865، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین