پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۸۸۴۰
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۶
مدیر پایگاه میراث‌فرهنگی طوس گفت: سند احیای طوس باید ضمانت اجرایی داشته باشد و دستگاه‌های مربوطه را ملزم کند تا مجوزهایی را اخذ کنند.

شعار سال: احسان زهره‌وندی درباره تشکیل سند احیای توس اظهار کرد: نفس تشکیل شدن این سند بسیار گام رو به جلویی است. حضور معاون دادستان مشهد و نماینده شورای شهر ارزشمند است و این موضوع در گذشته کمتر سابقه داشته که مسوولان با این عزم و اراده وارد مساله‌ای شوند، لذا ضروری است که جایگاه قانونی و حدود اختیارات دستگاه‌ها در این سند مشخص شود.

وی با بیان اینکه باید برخی اقدامات اضطراری در رابطه با مجموعه طوس صورت بگیرد خاطرنشان کرد: ابتدا باید آسیب‌ها را در این مجموعه به صفر برسانیم زیرا هنوز تردد کامیون‌ها به این منطقه صورت می گیرد و معادن غیرمجاز پلمب نشدند، لذا ابتدا باید آسیب‌ها را به صفر برسانیم و بعد به سمت ایجاد شرایط ایده آل و پیشرفت حرکت کنیم.

زهره‌وندی تاکید کرد: تا زمانی که تردد کامیون ها و معادن غیرمجاز ادامه داشته باشد نمی‌توان کار فرهنگی انجام داد لذا ابتدا باید اهداف کوتاه‌مدت را درنظر گرفت سپس به سمت اهداف بلندمدت گام برداشت.

وی بیان کرد: بالاترین مرجعی که در رابطه با طوس تصمیم می‌گیرد شورای احیای توس است که پس از بازدید مقام معظم رهبری از این مجموعه و طبق مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی تشکیل شد و متشکل از وزیر ارشاد، وزیر مسکن، معاون گردشگری، استاندار خراسان رضوی، نماینده استان در مجلس شورای اسلامی و برخی دیگر از مسوولان است و به زودی باید جلسه شورا تشکیل و این سند مصوب شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) ، تاریخ انتشار 10 تیر 96، کد مطلب: 964-1591-5:www.khorasan.isna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین