پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۵۲۳۶
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۱
رئیس انجمن خدمات مسافرتی خراسان رضوی گفت: سرگردانی زائران مشهدی در نجف ارتباطی به آژانس‌های مسافرتی نداشته و یک شرکت غیرمجاز در این زمینه مقصر بوده است.

شعار سالسعید ولی‌زاده اظهار داشت: اتفاقی که اخیراً رخ داده و در نتیجه آن 4000 مسافر و زائر در نجف سرگردان شدند ناشی از فعالیت فردی بوده که به‌صورت غیرمجاز فعالیت داشته است و این مسئله هیچ ارتباطی به آژانس‌هاس مسافرتی سطح شهر مشهد مقدس ندارد.

رئیس انجمن خدمات مسافرتی خراسان رضوی گفت:مکرراً اعلام کردیم که شهروندان بهدفاتر مجاز و یا دفاتری که مورد تائید سازمان حج و زیارت هستند و دارای مجوز بند «پ» هستند، مراجعه کنند و در صورت شک و شبهه از انجمن صنفی و یا میراث فرهنگی استان و یا سازمان حج و زیارت استعلام بگیرند.

ولی زاده افزود: با این وجود شاهد بودیم حدود 400 نفر از شخصی که دارای شرکت بیمه بوده و دفتر وی هیچ هویت و مجوز و مکان مشخصی نداشته اقدام به خریداری بلیط کرده‌اند،‌ خوشبختانه با پیگیری معاونت پیشگیری از جرم استان و همچنین دادستانی این فرد دستگیر شده است.

ولی زاده تصریح کرد: این افراد از بی‌اطلاعی مردم سوء‌استفاده می‌کنند و ضمن اینکه هرگونه ارتباط این مسئله با آژانس‌های مسافرتی را تکذیب می‌کنیم از مردم درخواست داریم که صرفاً به دفاتر مورد تائید انجمن صنفی، سازمان میراث فرهنگی و یا حج و زیارت مراجعه کنند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار 14 خرداد 96، کدمطلب:1427453، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین