پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۶۷۳۷
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۲
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی گفت: دفاتر غیرقانونی فروش بلیط اینترنتی در خراسان رضوی مورد پیگرد قرار می‌گیرند

شعار سال: حسین زارع‌صفت اظهار داشت: در حال حاضر از طریق سایت و دفاتر اینترنتی تنها تعداد سه مرکز مجوز فروش بلیت را دارند و اطلاعات دفاتر و سایت‌های اینترنتی آغاز شده تا با متخلفین در این ارتباط برخورد صورت می‌گیرد.

وی با بیان این که شناسایی و برخورد با دفاتر فروش غیرقانونی بلیت به صورت اینترنتی در خراسان‌رضوی فعالیت خود را آغاز کرده است، تصریح کرد: دلیل رونق اقتصادی از طریق اینترنت سبب شده است تا هر فردی به فعالیت در این حوزه بپردازد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری خراسان‌رضوی گفت: پیگیری موضوع فروش غیرقانونی در دستور کار است و برخورد با متخلفان در کمترین زمان ممکن انجام و مردم می‌توانند در صورت بروز مشکل مراتب را اطلاع دهند.

وی خاطرنشان کرد: در صورت فروش بلیت غیرقانونی از طریق مراکز خدمات دهنده و چارترکننده که امکان فروش بلیت را در اختیار دارند، برخورد قاطع و بدون اغماض با آنها انجام خواهد گرفت.

زارع صفت اظهار داشت: در تلاش هستیم تا در فصل تابستان امسال بهترین فضا برای استفاده مسافران و زائران فراهم شود و افرادی که اقدام به فعالیت‌ فروش بدون مجوز می‌کنند از طریق پلیس فتا مورد پیگرد قرار گرفته و با هماهنگی‌های انجام شده با نیروی انتظامی و دستگاه قضایی با افراد متخلف برخورد قانونی می‌شود.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 26 خرداد 1396، کد مطلب: 1437248:www. tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین