پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۵۱۹۷
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۸
مدیر‌کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری خراسان‌رضوی از لغو و تعلیق مجوز چند شرکت و دفتر خدمات مسافرتی و جهانگردی در خراسان رضوی خبر داد.

شعارسال: مدیر‌کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری خراسان‌رضوی از لغو و تعلیق مجوز چند شرکت و دفتر خدمات مسافرتی و جهانگردی در خراسان رضوی خبر داد.

صنایع‌دستی و گردشگری خراسان‌رضوی، محمد‌رحیم رهنما اظهار داشت: با توجه به عدم رفع نواقص و عدم توجه به تذکرات و اخطارهای مکرر میراث فرهنگی خراسان رضوی مجوز تعدادی از دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی لغو و تعلیق شدند.

مدیر‌کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری خراسان‌رضوی افزود: در راستای نظارت بر تاسیس و فعالیت دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی مصوب سال 1380 و مقررات اجرایی انضباطی دفاتر مصوب سال 1385 و پس از تایید کمیسیون فنی دفاتر و شرکت‌های خدمات مسافرتی و جهانگردی 5دفتر و شرکت خدماتی در خراسان رضوی مجوزشان لغو و یا به حالت تعلیق درآمده است.

رهنما تصریح کرد: دفتر خدمات مسافرتی خاطره سازان آریایی و شرکت خدمات مسافرتی و جهانگردی پدیده شهر بهشت مجوزشان لغو شد؛ همچنین شرکت خدمات مسافرتی و جهانگردی آسمان گشت آسیا و مسافران ماهان آسمان به مدت سه ماه و لبخند شقایق به مدت یک ماه تعلیق شدند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 7 آذر 1396، کدخبر: 1586226، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین