پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۴۹۸۰
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۹
استاندار خراسان‌رضوی گفت: بر‌اساس قانون تجارت مدیر‌عامل هر شرکت باید با انتخاب اعضای هیئت‌مدیره انتخاب و حکم خود را از هیئت‌مدیره دریافت کند.

شعارسال: علیرضا رشیدیان اظهار داشت: هم‌اکنون هیئت‌مدیره گروه شرکت‌های پدیده یک عضو کم دارد و به‌احتمال زیاد با توجه به استعفای 2 عضو هیئت‌مدیره در آن بازنگری خواهد شد.

وی ادامه داد: هیئت‌مدیره پدیده پس از تکمیل اعضای خود و بر اساس قانون تجارت، مدیرعامل را بر می‌گزیند.

استاندار خراسان‌رضوی با تاکید بر این‌که یکی از بحث‌های مد نظر در انتخاب هیئت‌مدیره این بوده است که سهام‌داران نیز بتوانند در تصمیم‌سازی این شرکت تأثیر‌گذار باشند، افزود: مصوبات شورای بورس کشور، برای تشکیل اتاق معاملات سهام پدیده برای اینکه خرید و فروش سهام شرکت در بستری قانونی صورت پذیرد و به همراه آن تغییراتی که در بحث مالکیت این شرکت صورت گرفته است، از کارهای بزرگی بود که به نظر می‌رسد به علت مسائل و اخبار انتخاباتی کمتر به آن توجه شده است.

افزایش 500 درصدی ارزش سهام در بازار توافقی

حمیدرضا کریمویی نیز با اعلام این خبر اظهار داشت: یکی از سازوکارهای شکسته‌شدن صف فروشندگان در بازار اصلی، ایجاد بازار توافقی بود تا بتوانیم آن دسته از سهامدارانی را که نسبت به قیمت سهام‌شان حساسیتی ندارند و در صف فروش قرار گرفته‌اند را در بازار توافقی از صف فروش خارج و قیمت سهم را به یک قیمت واقعی برسانیم.

وی افزود: یکی از مشکلات موجود در بازار اصلی، صف بالای فروش بود که بخشی از فروشندگان، سهام‌شان ناشی از سودهای قابل بود که از گذشته داشتند و برای آنها فرقی نمی‌کرد که با چه قیمتی سهام خود را به فروش برسانند، اما حضور آن‌ها در صف فروش هر روز سبب کاهش قیمت سهام بود.

کریمویی گفت: عملاً بازار توافقی با کف قیمت تشکیل شد و هم‌اکنون پس از 3 هفته فعالیت، بیش از 500 درصد افزایش قیمت داشته و از قیمتی که تقریباً می‌توان گفت اصلاً خرید و فروش نمی‌شد، در حال حاضر با قیمت هزار تومن خریداری می‌شود و این درحالی است که صف خریداران بیش از صف فروشگان است.

عضو هیئت‌مدیره شرکت بین‌المللی گردشگری پدیده اظهار امیدواری کرد: قیمت سهام در بازار توافقی به‌زودی با قیمت بازار اصلی هم قیمت خواهد شد و سعی می‌کنیم که ارزش سهام را در بازار اصلی با یک درصد کاهش و براساس حجم مبنایی که ورود پیدا کرده‌ایم، هر چه سریعتر به قیمت پایه برسانیم.

وی تصریح کرد: در یک هفته گذشته خرید و فروش در بازار اصلی نیز انجام شده و قیمت معاملات هر سهم با ارزش 1500 تومان انجام می‌شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار: 23 مرداد 1396 ، کدخبر: 1491098 ، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین