پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۱۸۸۱
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۸
مدیرکل حمل و نقل جاده ای گیلان گفت: همزمان با سراسر کشور پیش فروش اینترنتی بلیط‌های نوروزی اتوبوس‌های حمل و نقل عمومی بین شهری از امروز ( اول اسفندماه) در استان گیلان آغاز شد.
شعارسال: نازک کار افزود: پیش فروش بلیط‌های مسافری از ابتدای اسفندماه بصورت اینترنتی صورت می‌گیرد و هم استانی‌های عزیز می‌توانند از طریق مراجعه به درگاه‌های فروش بلیط اینترنتی استان www.gilanmosafer.irو کشوری www.payaneh.irنسبت به تهیه بلیط به مقاصد مورد نظر اقدام کنند. ضمنا از ۱۵ اسفند نیز هموطنان می‌توانند بلیط‌های نوروزی را بصورت حضوری و از طریق پایانه های عمومی، دفاتر فروش بلیط در سطح شهر تهیه کنند.

وی اظهار کرد: به منظور رفاه حال مسافرین نوروزی ضمن نظارت بر عملکرد شرکت‌ها و موسسات حمل و نقل مسافری با تشکیل ستاد جابجایی مسافرین نوروزی آماده ارائه خدمت به هموطنان عزیز است. ۱۱۴ شرکت حمل و نقل مسافر استان گیلان با بیش از ۳ هزار دستگاه وسیله ی نقلیه آماده ارائه خدمت به مسافرین نوروزی هستند.

نازک کار در ادامه ضمن اشاره به آمار جابجایی مسافر در نوروز سال گذشته گفت: در نوروز سال گذشته بیش از ۳۴۲ هزار نفرمسافر از ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده کردند.

این مقام مسئول گفت: در طرح جابجایی مسافرین نوروزی در سال گذشته بالغ بر ۶۹ هزار مسافر بلیط‌های خود را از طریق پیش فروش (حضوری و اینترنتی) تهیه کردند.( که از این آمار ۸ هزار مسافر در سال گذشته بلیط خود را بصورت اینترنتی تهیه نمودند.)

وی افزود: امیدواریم با رعایت قوانین و مقررات از سوی رانندگان محترم شاهد نوروزی بدون سوانح رانندگی باشیم.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری کار ایران (ایلنا)، تاریخ انتشار: 1 اسفند 1395، کدخبر: 461445 ، www.ilna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین