پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۹۹۴۳
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۱
رئیس اداره تعاون و رفاه اداره ‌کل آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: امسال نرخ اسکان تابستانی فرهنگیان در مدارس استان مرکزی نسبت به شیوه‌نامه سال 94، بین 10 تا 12درصد افزایش یافته است.

شعار سال: محمد پایبندی در خصوص اسکان تابستانی مسافران افزود: امسال 227 کلاس در قالب 31 مدرسه در سطح استان برای اسکان تابستانی مسافران پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به نرخ اسکان مسافران تصریح کرد: نرخ کلاس ویژه برای هر شب 28 هزار تومان برای فرهنگیان و 55 هزار تومان برای کارکنان دولت مصوب شده است. نرخ کلاس‌های گروه الف برای فرهنگیان 24 هزار و 500 تومان و برای کارکنان دولت 42 هزار تومان است، همچنین در صورت وجود ظرفیت، کلاس های موجود به مسافران مشاغل آزاد نیز با قیمت 66 هزار تومان اجاره داده می‌شود.

پایبندی گفت: کلاس‌های گروه "ب" با شبی 18 هزار تومان مختص فرهنگیان و 35 هزار تومان مختص کارکنان دولت و 51 هزار تومان مختص مشاغل آزاد در نظر گرفته شده است.

وی اظهار کرد: کلاس‌های گروه "ج" را حذف و با ارتقای وضعیت، این ظرفیت‌ها را به گروه‌های بالاتر انتقال داده‌ایم. در مجموع ظرفیت اسکان تابستانی به اندازه سال گذشته است.

پایبندی در رابطه با افزایش نرخ اسکان مدارس گفت: امسال نرخ اسکان در مدارس نسبت به شیوه نامه سال 94، بین 10 تا 12درصد افزایش داشته و سال گذشته این رقم بدون تغییر بوده است.

وی خاطرنشان کرد: اسکان تابستانی فرهنگیان از 25 خردادماه آغاز شده و تا 15 شهریور ماه 96 ادامه دارد.

پایبندی ادامه داد: در سطح کشور نرم مسافرت‌ها در نوروز پایین بود که در حال حاضر نیز تاکنون اینگونه بوده است، اگر در کشور افزایش مسافرت را شاهد باشیم قطعا در استان مرکزی نیز افزایش را شاهد خواهیم بود.

سایت شعار سال، با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 17 تیر 1394، کد مطلب: 964-1187-5 :www. isna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین