پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۸۷۲۳
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۶
دبیر ستاد اسکان آموزش و پرورش گلستان گفت: از ابتدای تعطیلات تابستان تاکنون سه هزار و ۱۴۴ نفر روز در ستادهای اسکان تابستان مدارس استان پذیرش شده‌اند.

شعار سال: قربان عرب احمدی در جمع خبرنگاران درباره اسکان مسافران در استان اظهار داشت: تعداد941 کلاس و 17 پایگاه برای پذیرش و اسکان مسافران فرهنگی و کارکنان دولت برای تابستان 1396 درنظر گرفته شده است.

وی از آمادگی کامل در مراکز اسکان تابستانی خبر داد و افزود: 118 واحد آموزشی برای پذیرش و اسکان مسافران فرهنگی و کارکنان دولت برای تابستان96 در استان مهیا شده که از این تعداد، دو باشگاه فرهنگیان در شهرهای گرگان و گنبدکاووس و یک خانه معلم ساحلی در بندرگز است.

دبیر ستاد اسکان آموزش و پرورش استان گلستان درباره وضعیت کلاس‌های درنظر گرفته شده برای اسکان تابستان96 گفت: از 941 کلاس در نظر گرفته شده تعداد 206 کلاس به صورت ویژه، تعداد 584 کلاس به صورت نوع الف و 151 کلاس به صورت نوع ب تجهیز شده‌اند.

عرب احمدی از رشد پذیرش مسافران تابستانی در استان گلستان خبرداد و افزود: از آغز به کار فعالیت ستادهای اسکان تابستانی تا سوم تیر ماه 96 تعداد 3144 نفر روز در این ستادها پذیرش شده‌اند که این آمار نسبت به مدت زمان مشابه در سال95 از رشد سه برابری برخوردار است.

به گفته وی، آموزش و پرورش استان گلستان برای پذیرایی از همکاران فرهنگی آمادگی کامل دارد و سعی کرده‌ایم تا بهترین داشته‌های خود را به میدان بیاوریم.

دبیر ستاد اسکان آموزش و پرورش استان گلستان اظهار کرد: آموزش و پرورش همه‌ ساله در ایام نوروز و فصل تابستان با آغاز مسافرت فرهنگیان و دیگر اقشار جامعه، آموزش و پرورش با تجهیز و ساماندهی مدارس و کلاس‌ها به مسافران خدمات اسکان را ارائه می‌دهد

سایت شعار سال، با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 9 تیر 1396، کد مطلب: 1449072:www. tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین