پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۲۱۴۶
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۰
مدیرکل آموزش‌ و پرورش کردستان گفت: امسال ۲۳۸ مدرسه با دو هزار و ۲۷۴ کلاس درس برای اسکان فرهنگیان آماده سازی شده و در اختیار معلمان قرار می‌گیرد.
شعارسال: رشید قربانی ظهر امروز در جلسه برنامه‌ریزی و خدمات سفرهای نوروزی با بیان اینکه 20 درصد ظرفیت اسکان به ثبت‌نام اینترنتی اختصاص یافته است، اظهار داشت: ثبت‌نام اینترنتی برای اسکان نوروزی فرهنگیان از 5 اسفندماه جاری آغاز و تا 22 اسفندماه ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه در نوروز 96 ستاد اسکان آموزش و پرورش استان کردستان 238 مدرسه با دو هزار و 274 کلاس درس را برای اسکان فرهنگیان آماده سازی شده است، گفت: امسال 555 نفر عوامل اجرایی در مراکز پذیرش و اسکان به میهمانان خدمات ارائه خواهند کرد.

مدیرکل آموزش‌ و پرورش کردستان تصریح کرد: ستاد اسکان میهمانان فرهنگی در استان کردستان مقدمات 17 مرکز را به منظور پذیرش میهمانان در سطح استان پیش‌بینی کرده است و پذیرش حضوری و اسکان از 27 اسفند ماه در سطح شهرستان‌ها و مناطق تابعه استان آغاز خواهد شد.

وی گفت: میهمانان فرهنگی از سراسر کشور می‌توانند برای ثبت‌نام اینترنتی اسکان نوروزی به سامانه اسکان میهمانان فرهنگی به نشانی http://eskan.medu.ir مراجعه و نسبت به ثبت‌نام و رزرو اینترنتی محل اسکان خود اقدام کنند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 2 اسفند 1395، کدخبر: 1334082 ، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین