پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
کد خبر: ۵۱۵۶۵
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۵
مدیر کل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش بر لزوم برون سپاری برخی خدمات مانند تأسیسات و خدمات در ادارات و مدارس به بخش خصوصی تأکید کرد.

شعارسال: عباسعلی باقری در کارگاه توجیهی رؤسای تدارکات و پشتیبانی ادارات کل آموزش و پرورش استان‌های کشور در باشگاه فرهنگیان، با تبریک ایام دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: بارزترین ویژگی معلم، عزت و شخصیت اوست و محور کار در آموزش و پرورش، معلم است؛ اوست که تلاش می‌کند دانش‌آموزان عزیز را تربیت کند و از این رو باید در تمام زمینه‌ها از جمله ستادهای اسکان نوروزی 1396 هر چه در توان داریم برای معلم تلاش کنیم.

وی با اشاره به کمبود منابع مالی در آموزش و پرورش، تصریح کرد: منابع محدود (اعتبارات و نیروی انسانی) بوده و سیاست‌های دولت نیز بر کوچک‌سازی بدنه دولت معطوف است بنابراین باید در مصرف منابع، مدیریت ویژه‌ای صورت گیرد.

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه اصل کار در آموزش و پرورش، تعلیم و تربیت در کلاس و مدرسه است و وظیفه ستاد نظارت، پشتیبانی و حمایت است، خاطرنشان کرد: فعالیت‌هایی که برای دانش‌آموزان و معلمان فایده‌ای نداشته باشد، ارزشی ندارد و ما در حوزه پشتیبانی وظیفه داریم مانند دستگاه گردش خون در بدن از فعالیت اصلی آموزش و پرورش پشتیبانی کنیم.

باقری به برون سپاری برخی خدمات مانند تأسیسات و خدمات در ادارات و مدارس به بخش خصوصی اشاره کرد و افزود: در بحث اسکان موقت نوروزی و تجهیز مدارس باید به گونه‌ای مدیریت شود که فرهنگیان مورد تکریم قرار گیرند و شأن و جایگاه آنان در حد امکان و توان حفظ شود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار خبر 28 بهمن 1395، کدمطلب: 13951128000221 ،www.farsnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین