پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۹۱۵۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۲
رییس روابط عمومی آموزش و پرورش کرمان از اسکان ۱۱۱هزار و ۵۴۱ نفر مسافر نوروزی تاکنون در ستادهای اسکان نوروزی فرهنگیان استان خبر داد.

شعار سال: امید سلاجقه افزود: از بیست و چهارم اسفند 96 تاکنون ۲۹هزار و پنج خانوار در قالب ۱۱۱هزارو ۵۴۱ نفر و ۲۵۶هزارو ۵۴۴ نفرروز مسافر نوروزی در مراکز اسکان نوروزی فرهنگیان استان کرمان پذیرش شده اند.
وی افزود: اکثر میهمانان پذیرفته شده در ستادهای اسکان نوروزی فرهنگیان استان به ترتیب از استان های خراسان رضوی، اصفهان، آذربایجان شرقی، تهران و فارس هستند.
بنا به اعلام وی ، در دهمین روز از سال نو، دو هفت هشت هزار و ۲۵۳ نفر مسافر در قالب ۲هزار و ۱۹۸ خانوار و ۱۸هزار و ۹۸۲ نفرروز مسافر نوروزی در ستادهای اسکان فرهنگیان استان کرمان اسکان داده شده اند.
رییس اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان خاطر نشان کرد: پنج هزار و 160 کلاس درس در قالب 441 مدرسه در ۳۴ پایگاه اسکان و یکهزار و 500 نفر از فرهنگیان استان کرمان به عنوان عوامل اجرایی ستاد اسکان نوروزی از ۲۴ اسفند 96 تا 13 فروردین ، اسکان میهمانان نوروزی را در این استان بر عهده دارند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری صداوسیما، تاریخ 11 فروردین 97، کد مطلب: 2089172: www.iribnews.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
0
0
واقعا همین ظریت ها کمک میکنه به خانواده های کم درامد تا بتونن بیان مسافرت
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین