پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۰۱۹۸
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۷
مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: در نوروز ۹۷ مدارس استان ۱۱۳هزار و ۷۰۲نفر روز مسافران نوروزی را اسکان دادند.

شعار سال: محمد دستورانیضمن تشریح عملکرد کمیته اسکان ستاد نوروزی استان سمنان در ایام نوروز۹۷، ضمن بیان اینکه ۱۱۳ هزار نفر روز اسکان نوروزی در ۱۲ نقطه استان صورت گرفت، تاکید کرد: از مجموع ۱۱۳هزار نفر روز اسکان نوروزی، ۷۴هزار و ۳۸۵ نفر روز را افراد فرهنگی و ۳۹هزار و ۳۷۹ نفر روز را افراد غیر فرهنگی تشکیل می دهند.

وی افزود: در ایام نوروز ۲۱هزار و ۵۶ خانوار شامل ۱۳هزار و ۷۷۵ نفر فرهنگی و هفت هزار و ۸۲۱ نفر غیر فرهنگی اسکان یافتند همچنین در این ایام شاهد اسکان ۷۵هزار و ۸۰۱ نفر شامل ۴۵ هزار و ۵۹۰ نفر فرهنگی و ۲۶هزار و ۲۱۱ نفر غیر فرهنگی در استان بوده ایم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان، گفت: در بین شهرستان های استان، شاهرود با ۳۹هزار و ۵۷ نفر روز اسکان شامل ۲۶هزار و ۳۹۶ نفر فرهنگی و ۱۲ هزار و ۶۶۹ نفر غیر فرهنگی بیشترین اسکان را به خود اختصاص داده است همچنین ۲۳هزار و ۵۱۶ نفر روز شامل ۱۳هزار و ۶۵۶ نفر روز فرهنگی و ۹هزار و ۸۶۰ نفر غیر فرهنگی در سمنان اسکان یافتند.

دستورانی بیان داشت:در آرادان یک هزار و ۳۱۶ نفر روز، در سرخه سه هزار و ۳۶۳ نفر روز، در مهدیشهر یک هزار و ۲۲۱ نفر، در امیرآباد هزار و ۶۲ نفر روز، در دامغان ۱۹ هزار و ۱۶۲ نفر روز ، در بسطام هفت هزار و ۳۳۴ نفر روز، در میامی شش هزار و ۵۹۴ نفر روز و در بیارجمند ۲۴۸نفر روز مسافر نوروزی در مدارس اسکان یافتند.

وی افزود: یکی از اقدامات ویژه صورت گرفته در ایام نوروز توسط آموزش و پرورش، هدایت و راهنمایی مسافران نوروزی به مقاصد اسکان بود که اطلاع رسانی از طریق چاپ بنر، بروشور و مراکز اسکان و هدایت مسافران در شهرهای استان به خوبی صورت گرفت‌.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ 16 فروردین 97، کد طلب: 4263964: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین