پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۷۹۹۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۴
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان گفت: مدیران دستگاه های اجرایی دقت داشته باشند تا برخی موازی کاری ها مانع انجام وظایف در شرایط مدیریت بحران نشود.

شعار سال: منوچهر فخری روز سه شنبه در نشست ستاد اجرایی خدمات سفر استان سمنان در سالن جلسات اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان، افزود: موازی کاری و نبود هماهنگی یکی از مشکلات اساسی در هنگام بروز بحران است که باید تا جای ممکن از آن جلوگیری شود.
وی تاکید کرد: فقدان برنامه ریزی منسجم و دقیق در مواقع بحرانی با مشخص بودن وظایف هر مسوول برطرف می شود.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان بیان کرد: در بحث مدیریت بحران، باید برنامه ریزی از قبل صورت بگیرد و لازم است اطلاعات کامل و کافی از مناطق مختلف استان دسته بندی شود.
وی اضافه کرد: اطلاعات جامع از نقاط مختلف استان سمنان به خصوص نقاط حادثه خیز از جمله وجود پایگاه های امدادی و فاصله از مراکز درمانی تهیه شود.
فخری با اشاره به برپایی چادرهای راهنمایی گردشگران در ورودی شهرهای استان، بیان کرد: برپایی همین چادرها گاهی باعث آلودگی بصری و سردرگمی مسافران نوروزی می شود و تجمیع این ها در یک مکان مطلوب تر است.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان، هماهنگی هر چه بیشتر اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر استان شد و ادامه داد: نقاط قوت و ضعف ستاد سفرهای نوروزی شناسایی شود تا در سال آینده به نحوه احسن اقدامات انجام شود.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان هم در این نشست گفت: نیرو های امدادی این جمعیت در نوروز شبانه روزی، آماده امداد رسانی و ارائه خدمات به مسافران و گردشگران نوروزی و شهروندان هستند.
حسن شکراللهی افزود: پایگاه های اطلاع رسانی و امداد هلال احمر، در ورودی شهرستان ها استقرار دارند.
وی بیان کرد: تبدیل استان سمنان از‌ معبر به مقصد، نیاز به واکاوی، بررسی و آسیب شناسی و همچنین ارائه راهکاری علمی و عملی دارد.
شکراللهی یادآورشد: عوامل افزایش ماندگاری مسافران و گردشگران در استان به صورت کارشناسی بررسی شود تا یک جامعه آماری کیفی و کمی متناسب با واقعیت ها مشخص شود.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با اشاره به برخی موازی کاری ها و نبود هماهنگی در ارایه اطلاعات سفر به مسافران نوروزی، گفت: استقرار چند پایگاه اطلاع رسانی در ورودی شهرها باعث ارائه اطلاعات متفاوت به مسافران و سردرگمی آن ها می شود و نیاز است با هماهنگی بیشتر، نسبت به برپایی پایگاه های مشترک در وروردی شهرستان ها اقدام شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ 6 فروردین 98، کد مطلب: 83255368: www.irna.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۱
0
0
همه چیز بر پایه نظم اگر باشه این مشکلات به وجود نمیاد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین