پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۶۴۲۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۳
فرمانده انتظامی شاهرود بابیان اینکه به دنبال ارائه بهترین خدمت به مسافران نوروزی هستیم، گفت: در این راستا ۳۰هزار همیار پلیس با نیروهای امدادی همکاری می‌کنند.

شعار سالسید مجتبی اشرفی ظهر پنج‌شنبه در مراسم آغاز مراسم رزمایش نوروزی به میزبانی فرماندهی نیروی انتظامی شاهرود بابیان اینکه ۳۰هزار همیار پلیس شاهرودی با نیروهای امدادی نوروزی همکاری می‌کنند، ابراز داشت: با توجه به عبور سالانه۲۰ میلیون زائر از استان سمنان در تلاش برای ارائه خدمات بهتر به مسافران هستیم.

وی بابیان اینکه بیش از ۱۰ ایستگاه پلیس در شاهرود برای ارائه خدمات نوروزی مستقرشده است، افزود: علاوه بر واحدهای انتظامی که به صورت ثابت در خدمت مردم هستند این ایستگاه‌ها به صورت مضاعف و شبانه روز به مردم خدمات ارائه می‌کنند تا مشکلات مسافران در کوتاه‌ترین زمان ممکن برطرف شود.

فرمانده انتظامی شاهرود بابیان اینکه در سطح شهرستان تاکنون بالغ ۶۲ هزار عملیات پلیسی انجام‌شده است، ابراز داشت: روزانه شاهد انجام ۱۵۹ مورد عملیات پلیسی هستیم که باید گفت این اقدامات اگر در راستای خدمت‌رسانی به مردم باشد لذت دوچندان دارد.

اشرفی از اجرای گشت‌های مضاعف در شاهرود خبر داد و تصریح کرد: به صورت میانگین بیش از سه برابر روزهای عادی گشت انتظامی راهور و پلیس‌راه در سطح شهرستان برای خدمت‌رسانی به مردم تدارک و پیش‌بینی‌شده است.

وی بابیان اینکه بالغ‌بر یک هزار و ۲۹۸ طرح در راستای ارتقا امنیت اجتماعی از ابتدای سال جاری انجام‌شده است، افزود: در اجرای طرح نوروزی تمام توان خود را به کار گرفته ایم تا بهترین خدمت را به مردم ارائه دهیم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری سرخه 365 ، تاریخ انتشار 24 اسفند 96، کدمطلب: 5234 ، www.sorkheh365.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
0
0
واقعا از کودکی وقتی این فرهنگ ها نهادینه میشه خیلی میتونه تاثیر گذاریش بیشتر باشه
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین