پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۱۶۷۰
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۰
مدیر آموزش و پرورش شهرستان دامغان گفت: 13 هزار همیار پلیس در دامغان مشغول به فعالیت هستند.
شعارسال: حجت‌الله رستمیان در همایش بزرگ همیاران پلیس ضمن تشکر از حضور دانش‌آموزان عنوان کرد: بهترین سن برای نهادینه‌سازی قانون و مؤثرترین روش برای قانون‌مند ساختن جامعه، بهره بردن از ظرفیت پاک دانش‌آموزان است.

وی ادامه داد: در جامعه مذهبی که طبق فتوای حضرت امام خمینی(ره) عبور از چراغ قرمز حرام است، احترام به قانون عین رعایت شرعیات خواهد بود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دامغان ادامه داد: آموزه‌های هیچ دینی مانند شرعیت اسلام به قانون اهمیت نمی‌دهد.

سیدعلی‌اکبر میری، فرمانده انتظامی شهرستان دامغان نیز در همایش همیاران پلیس در دامغان اظهار داشت: طرح همیار پلیس در سال 86 با همکاری آموزش و پرورش با هدف تأثیرگذاری دانش‌آموزان بر روی خانواده‌ها در حوزه ترافیک و رانندگی اجرا شد.

وی افزود: در این طرح دانش‌آموزان دارای کارت همیار پلیس به رانندگان متخلف در هشدار می‌دهند، در این راستا همیاران پلیس در کاهش تصادفات جرحی نقش‌آفرین بودند.

فرمانده انتظامی شهرستان دامغان با اشاره به اینکه 13 هزار همیار پلیس در شهرستان وجود دارد، گفت: تمام این همیاران باید آموزش‌های راهنمایی و رانندگی را در پنج سطح برای مراقبت از خود و خانواده در پارک ترافیک شهرداری همدان دریافت می‌کنند و دارای کارت همیار پلیس می‌شوند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 11 مهر 1395، کدخبر: 13950711000592، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین