پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۱۶۸۲
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۱
آثار ارائه شده در نمایشگاه دائمی آثار مفهومی دامغان با صرف هزینه بسیار بالا، حاصل ده سال مطالعه و پژوهش میان‌رشته‌ای پدیدآورنده است و نمایشگاه به صورت خصوصی و بدون حمایت هیچ ارگان دولتی دائر شده است.
شعارسال: ورودی‌های دریافت شده از بازدیدکنندگان، یک چندم هزینه‌های بالای ماهیانه نمایشگاه را نیز تامین نمی‌کند و تنها علاقه شخصی است که تداوم فعالیت نمایشگاه را میسر ساخته است.

از نکات بسیار قابل تامل این است که اکثر بازدیدکنندگانی که به صورت انفرادی از نمایشگاه بازدید می‌کنند غیر بومی هستند!

از سوی دیگر با اینکه نمایشگاه دارای ورودی بسیار ناچیزی می‌باشد، امکان بازدید از نمایشگاه برای بسیاری از دانش‌آموزان مشتاق، توسط دبیرستانها وجود ندارد.

ظاهرا برای من، هنوز فرهنگ هسته قابل اعتنایی در زندگی محسوب نمی‌شود و خرید تنقلات و حضور دائمی در کافی‌شاپها، رستوران‌ها و مراکز تفریحی هیجان‌برانگیز را ارزشمندتر از خرید کتاب یا بازدید از مراکز فرهنگی می‌دانم و هر نوع لذت حسی را به لذت اندیشیدن ترجیح می‌دهم! (منبع www.conceptual.blogfa.com)

ظاهرا برای من، قدم خیر دیگران در زمینه فرهنگ نه تنها ارزش محسوب نمی‌شود، بلکه با سوء ظن و تردید نیز به آن می‌نگرم!

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبلاگ آثار مفهومی دامغان، تاریخ انتشار: 9 آذر 1395، کدخبر: - ، www.conceptual.blogfa.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین