پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۳۶۶۳
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۵
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان مازندران، گفت: طرح همیار اورژانس برای نخستین مرحله با هماهنگی اورژانس کشور در مازندران تصویب و اجرایی شد.

شعار سال: یحیی صالح طبری با بیان اینکه طرح همیار اورژانس برای اولین بار با هماهنگی اورژانس کشور در مازندران تصویب و اجرایی شد، اظهار کرد: در این طرح از افراد داوطلب در مقاطع دیپلم به بالا ثبت نام می‌شود و این افراد با گذراندن ۴۵ ساعت دوره تئوری و عملی و با کسب حد نصاب نمره ۸۰ از ۱۰۰ به عضویت همیار اورژانس در می‌آیند و در ایام خاص برای خدمات رسانی امدادی داوطلب می‌شوند.

وی افزود: در سه ماهه تابستان امسال ۱۶۰ نفر متقاضی همیار اورژانس ثبت نام کردند که ۷۵ نفر موفق به کسب نمرات ۸۰ به بالا شدند و به عضویت همیار اورژانس در آمدند.

صالح طبری یادآور شد: با حضور همیاران اورژانس در خیمه‌های سلامت در شهرستان محمودآباد در دو روز گذشته نهم و دهم محرم از هزار و ۷۴۰ نفر کنترل فشار و هزار و 80 نفر کنترل قند خون بعمل آمد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار 10 مهر 96، کد مطلب: 967-3914-5 ، www.isna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین