پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۸۳۱۴۳
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۶
معاون متوسطه اداره آموزش و پرورش بیرجند گفت: مشارکت شعار نیست بلکه ضرورت است و یکی از رویکردهای آموزش و پرورش رویکرد تعاملی است که باید بین دستگاه‌های اجرایی مختلف وجود داشته باشد.

شعار سال: علی حسنی صبح چهارشنبه در مراسم رونمایی از طرح همیار گردشگر ضمن تسلیت ایام دهه محرم اظهار داشت:رویکرد آموزش و پرورش براساس سه اصل صورت می‌گیرد که توکل و تحمل و تعامل از اصول این رویکرد هستند.

وی توکل را اصل اول این رویکرد دانست و افزود: در بسیاری از مجموعه‌های آموزشی با توجه به مشکلات موجود پشتوانه ما خداوند متعال است که باید به او توکل کنیم.

معاون متوسطه اداره آموزش وپرورش بیرجند تحمل را اصل دوم این رویکرد برشمرد و خاطرنشان کرد: مسؤولین آموزش و پرورش باید در برخورد با والدین و دانش‌آموزان تحمل داشته و با آن‌ها با خوشرویی رفتار کنند.

حسنی اصل سوم این رویکرد را تعامل دانست و افزود: مشارکت شعار نیست بلکه ضرورت است و تعامل و مشارکت باید بین دستگاه‌های مختلف وجود داشته باشد.

وی درادامه خاطرنشان کرد: مجموعه آموزش و پرورش در زمینه فرهنگ‌سازی می‌تواند زمینه‌های مختلفی را به‌وجود آورد که یکی از آن زمینه‌ها اجرای طرح همیار گردشگر است که با همکاری اداره کل میراث فرهنگی استان اجرا خواهد شد.

معاون متوسطه اداره آموزش و پرورش بیرجند بیان داشت: دانش‌آموزان می‌توانند با حضور درخانواده و نقش آ‌ن‌ها درجامعه فرهنگ آموزش و گردشگری را باهم در جامعه نهادینه کنند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار 5 مهر 96، کد مطلب: 13960705000255، www. farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین