پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۵۲۰۲
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۶
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی در همایش طلایه داران فرهنگ ترافیک، گفت: آموزش همگانی یکی از مسائل مهم در زمینه توسعه فرهنگ رانندگی است و استفاده از ظرفیت اقشار فرهنگی در اولویت پلیس قرار دارد.

شعارسال:سردار تقی مهری در همایش طلایه داران فرهنگ ترافیک که در ورزشگاه آزادی با حضور دانش آموزان همیار پلیس برگزار شد، با تبریک فرا رسیدن هفته ناجا اظهار کرد: امیدوارم بتوانیم در راستای خدمت به مردم اقدامات خوبی انجام بدهیم. از مهمترین اقدامات پلیس راهنمایی و رانندگی ارتقای فرهنگ ترافیک است و حاضران این جلسه نمایندگان اقشار فرهنگی و توسعه دهندگان فرهنگ ترافیک هستند که همکاری ارزشمندی با پلیس راهنمایی و رانندگی دارند.

رئیس پلیس راهور ناجا با اشاره به اهمیت آموزش همگانی ادامه داد: این مسئله باعث توسعه فرهنگی رانندگی می‌شود و استفاده از ظرفیت اقشار فرهنگی در اولویت پلیس است.

وی ادامه داد: در همین راستا همکاری خوبی با وزارت آموزش و پرورش داریم و در حال حاضر بیش از 10 میلیون همیار پلیس، بیش از 12 هزار نفر راهوران محله و بیش از 100 هزار همیار ترافیک داریم و امیدوارم با استفاده از این ظرفیت بتوانیم باعث کاهش تخلفات رانندگی باشیم.

سردار مهری با اشاره به کاهش آمار تلفات سوانح رانندگی گفت: این آمار از سال 84 تا 95 بیش از 11 هزار نفر کاهش داشته است و به کمتر از 16 هزار نفر رسیده است.

وی افزود: پلیس با همکاری دستگاه‌های امدادی، خدماتی و سازمان‌های مردم نهاد موفق شده علی رغم افزایش خودروها و موتورسیکلت‌ها و همچنین افزایش افرادی که تازه گواهینامه گرفته‌اند در کاهش آمار تلفات نقش داشته باشد.

شعارسال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار17مهر96،کدخبر: 96071709013، www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین