پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۴۲۶۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۳
جانشین فرمانده ناجا با بیان اینکه به رغم افزایش خودرو میزان تلفات جاده ای کاهش داشته است، از آمادگی کامل نیروی انتظامی برای انجام مأموریت های پیش رو به ویژه طرح نوروزی خبر داد.

شعارسال: سردار اسکندر مومنی در دوازدهمین همایش سراسری روسا و مدیران پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، گفت: امنیت و آرامش امروز جامعه را مرهون رشادت و فداکاری مردانی هستیم که از جان خود برای آسایش و آرامش ما مایه گذاشتند، خداوند به ما توفیق دهد که ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

وی با تقدیر از تلاش همه فرماندهان و کارکنان راهور، ضمن خیرمقدم به وزیر کشور، افزود: وزیر کشور همواره در هر شرایطی پشتیبان نیروی انتظامی در مأموریت ها بودند، از حمایت های ایشان کمال تشکر را دارم.

جانشین فرمانده ناجا ادامه داد: از ابتدای ورود خودرو به کشور تا سال ۱۳۸۰ ، حدود چهار میلیون خودرو در کشور وجود داشت و در سال ۸۵ یعنی ۱۰ سال قبل تعداد خودروها به ۷ میلیون رسید و امروز حدود ۱۹ میلیون خودرو در کشور شماره گذاری شده که امسال این عدد به بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار خودرو رسیده است.

وی اشاره کرد: در سال ۱۳۸۵ قریب به ۲۸ هزار نفر در جاده های کشور کشته شدند که امسال این عدد به ۱۶ هزار نفر رسیده که باید توجه داشته باشیم به رغم افزایش تعداد خودروها میزان تلفات جاده ای کاهش یافته و این مرهون برنامه ریزی و تلاش همه همکارانم است.

این مقام عالی انتظامی خاطر نشان کرد: امسال در مقایسه با سال گذشته میزان تلفات جاده ای سه درصد کاهش داشته به عبارتی ۳۵۰ نفر کمتر از سال گذشته در حالی که بیش از ۴۰۰ هزار موتور سیکلت امسال شماره گذاری شده است.

وی یادآور شد : کاهش تلفات جاده ای در کنار اینکه حاصل اقدامات بین بخشی است اما همکارانم در پلیس راهور در خط مقدم این جبهه تلاش کردند و دستاوردهای بسیار مطلوبی حاصل شد، بنا به تأکید مقام معظم رهبری تلفات جاده ای باید به حداقل ممکن برسد چرا که معتقدیم حتی یک کشته هم زیاد است.

سردار مومنی با بیان اینکه همایش دو روزه راهور ظرف امروز و فردا در حال برگزاری است ، افزود: در این همایش ضمن ارزیابی اقدامات انجام شده برای طرح های آینده نیز برنامه ریزی و هم اندیشی می شودهمچنانکه همکارانم در راهور در حالی که اکنون مشغول انجام وظایف در حوزه طرح زمستانه و مأموریت های جاری هستند برای طرح نوروزی نیز در حال آمادگی می باشند.

وی با اشاره به اجرای طرح نوروزی عنوان کرد: براساس آمار سنوات گذشته هر ساله در ایام نوروز میزان سفرها افزایش می یابد همچنین در این ایام در جاده های کشور شاهد تردد بیشتر خودروها هستیم و علاوه بر مأموریت های ترافیکی در حوزه انتظامی نیز تمرکز بیشتری وجود دارد.

این مقام عالی انتظامی از آمادگی همه جانبه و کامل برای مأموریت های پیش رو به ویژه طرح نوروزی خبر داد و گفت: ان شاءالله تلاش های ما چون گذشته ارمغان آور آرامش و آسایش برای مردم باشد، چرا که این تلاش ها را برای خود توفیق می دانیم.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 16اسفند1395، کدخبر: 3924629: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۷
0
0
ده ساله دارین از این قلمبه گویی ها می کنید ولی بالغ بر 16 هزار کشته در سال داریم می دیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین