پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۵۳۶۲
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۵
جانشین فرمانده ناجا با بیان اینکه در دوربین‌های ثبت تخلف از سامانه بومی استفاده شده است؛ گفت: برخی گمان می‌کردند که زمانی که به دوربین می‌رسند با کم کردن سرعت، پلاک آنها در دوربین‌ها ثبت نمی‌شود اما این دوربین‌ها سرعت متوسط خودروها را ثبت می‌کنند.

شعارسال: مراسم افتتاحیه «واگذاری تایید تخلفات ثبت شده توسط سامانه‌های هوشمند ثبت تخلفات جاده‌ای» و «رونمایی از تیپ جدید ساختمان قرارگاه‌های پلیس راه‌های استانی» صبح امروز در مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا با حضور جانشین فرمانده ناجا، رئیس پلیس راهور ناجا و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور برگزار شد.

سردار اسکندر مومنی؛ جانشین فرمانده ناجا در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران با اشاره به همکاری بسیار خوب پلیس راهنمایی و رانندگی و سازمان راهداری در افتتاح این سامانه‌های جدید، اظهار کرد: پیش از افتتاح این مراکز مانیتورینگ ثبت تخلفات به صورت متمرکز و در مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا ثبت می‌شد اما از این به بعد در تمامی استانهای کشور تخلفات به صورت لحظه‌ای پایش می‌شود و در پی آن هستیم که مراکز مانیتورینگ در شهرستانها نیز افتتاح شود.

وی خاطرنشان کرد: سامانه و نرم‌افزار دوربین‌های نصب شده به صورت بومی است هر چند که ممکن است برخی از قطعات آنها خارجی باشد همچنین این دوربین‌ها و سامانه‌ها قادر خواهند بود که سرعت متوسط خودروهای عبوری را ثبت کنند؛ پیش از این برخی گمان می‌کردند که زمانی که به دوربین می‌رسند با کم کردن سرعت، پلاک آنها در دوربین‌ها ثبت نمی‌شود اما این دوربین‌ها سرعت متوسط خودروهای عبوری را ثبت می‌کنند.

جانشین فرمانده ناجا درباره دو پرونده اهانت به ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی هنگام کار نیز خاطرنشان کرد: پس از این اتفاق بسیاری از مردم با پلیس همدردی کردند و در حال حاضر از طریق مراجع قانونی در حال پیگیری هستیم و پرونده در رابطه تشکیل شده است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار: 18 مهر 1396 ، کدخبر: 1541801 ، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین