پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۹۷۶۲
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۹
سرپرست میراث فرهنگی مازندران شمار مسافران مقیم نوروزی استان را حدود ۱۵ میلیون نفر شب اعلام کرد.

شعار سال: بهروز کشاورز با بیان اینکه تا پایان روز ۱۳ فروردین ماه ۱۴ میلیون و ۹۸۲ هزار و ۵۳۱ نفر شب در استان اقامت کردند اظهار داشت: از این میزان سه میلیون و ۵۶۸ هزار و ۸۰۰ نفر شب در روستاها اقامت کرده و سه میلیون و ۱۷ هزار و ۳۱۰ نفر نیز از روستاها بازدید کردند.

وی با اشاره به تعطیلی ۵۳ واحد غیربهداشتی در استان از صدور ۲۶۰ اخطاریه بهداشتی در ایام نوروز خبر داد و گفت: ۱۳ هزار و ۹۸۶ کیلوگرم مواد غذایی فاسد و غیربهداشتی نیز کشف و فاسد شده است.

وی با بیان اینکه ۸۲۰ هزار و ۴۹۱ زائر به زیارت اماکن مذهبی در استان رفتند افزود: ۳۶۴ هزار و ۸۷۷ نفر از موزه های استان، پنج هزار و ۶۹۳ نفر از اماکن تاریخی و فرهنگی بازدید کردند و ۱۲۲ هزار و ۳۱۱ تخته چادر نیز در پارک ها و خیابان های استان برپا شده است.

کشاورز، شمار کنسرت های موسییقی برپا شده در استان را ۱۰۰ کنسرت اعلام کرد و گفت: ۶۲۳ نمایشگاه صنایع دستی نیز ایام نوروز در استان دایر شده است.

سرپرست میراث فرهنگی مازندران ادامه داد: در ایام نوروز از ۲۳۸ فقره ساخت و ساز غیرمجاز در استان جلوگیری شده است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار 14 فروردین 97، کدمطلب:4262214، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین