پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۸۲۶۳
تاریخ انتشار : ۰۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۴
معاون امور عمرانی استانداری مازندران از اقامت شش میلیون و ۲۳۷ هزار و ۴۹۴ نفر شب اقامت در استان خبر داد و گفت: این آمار رشد ۱۷ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل داشته است.

شعار سال: علی نبیان صبح دوشنبه در ستاد تسهیلات سفرهای استان با اشاره به اقامت بیش از شش میلیون مسافر و رشد ۱۷ درصدی اقامت تا پایان روز پنجم فروردین، درباره پیگیری ستاد برای رفاه مسافران نوروزی، اظهار داشت: ستاد تسهیلات سفر از حدود سه ماه قبل در استان شکل گرفته است.

وی با اشاره به رشد ورود و اقامت مسافران نوروزی اظهار داشت: ۹.۶ درصد از کل ترددهای جاده ای کشور در مازندران است و این نشان از افزایش استقبال مسافران دارد.

وی گفت: در روز پنجم فروردین، یک میلیون و ۱۷۵ هزار و ۱۴۱ نفر شب اقامت در استان مازندران ثبت شده و این آمار نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد قابل توجهی داشته است.

معاون استاندار مازندران، با بیان اینکه دور دوم سفرهای نوروزی در کشور آغاز شده است تصریح کرد: فعالیت ستاد سفرهای تا پایان روز ۱۷ فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

نبیان، برگزاری نمایشگاه را در سطح استان سبب رونق به گردشگری برشمرد و گفت: ۳۹ نمایشگاه و هفت نمایشگاه سیاه چادر عشایر در استان شکل گرفته است.

وی با اشاره به کسب رتبه اول را در ورود مسافران اظهار داشت: این امر در راستای تعامل و تلاش های فراروان بخش های مختلف حاصل شده و امنیت و آسایش با کمک دستگاه های انتظامی شکل گرفته است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ 6 فروردین 97، کد مطلب: 4258462: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین