پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۸۴۶۲
تاریخ انتشار : ۰۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۴
سرپرست میراث فرهنگی مازندران از صدور ۷۲مجوز بومگردی در استان خبر داد و گفت: مازندران ظرفیت بالایی در بومگردی روستایی دارد.

شعار سال: بهروز کشاورز از برپایی ۲۲ نمایشگاه صنایع دستی در استان خبر داد و گفت: این نمایشگاه ها در راستای حمایت از کالای ایرانی و رونق اقتصادی در حوزه گردشگری ایجاد شد که نسبت به تعداد نمایشگاه های مستقر در استان در ایام تعطیلات سال گذشته افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه در سال گذشته شش نمایشگاه صنایع دستی در استان توانستند هشت میلیارد تومان گردش مالی داشته باشند، افزود :با وجود افزایش تعداد نمایشگاه های محصولات بومی و محلی امیدواریم این میزان گردش مالی در سال جاری رشد قابل توجهی را شاهد باشد.

سرپرست میراث فرهنگی مازندران از صدور ۷۲ مجوز بومگردی دراستان خبرداد و تصریح کرد: مازندران با دارا بودن سه هزار و ۲۰۰ روستا ظرفیت قابل توجهی در حوزه بومگردی دارد که امیدواریم با فعال شدن قابلیت بومگردی در روستاهای مازندران بتوانیم از ظرفیت صدور ۱۶۰۰ موافقت برای مجموعه های بومگردی استفاده کنیم.

کشاورز، مازندران را جزو استانهای برتر در حوزه جذب گردشگر توصیف کرد و اظهار داشت : با آغاز دور دوم سفرهای نوروزی میزان ورود گردشگر به استان رشد قابل توجهی خواهد داشت که باید برای خدمات رسانی هر چه بهتر در این زمینه آمادگی لازم را داشته باشیم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار فروردین 97، کدمطلب:4258678، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین